  • 1. Data: 2013-01-02 15:03:48
    Temat: mBank-Alior Sync
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Co stoi na przeszkodzie, aby środki wychodzące pierwszą sesją z mBanku o
    9:55
    były zaksięgowane również po pierwszej przychodzącej w synku, która trwa do
    11:40?
    Tym bardziej cytując synka:
    "o której zostanie zaksięgowany przelew na naszym rachunku
    jeśli tylko wyszedł w odpowiedniej sesje z banku nadawcy"

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 2. Data: 2013-01-02 15:20:51
    Temat: Re: mBank-Alior Sync
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > "o której zostanie zaksięgowany przelew na naszym rachunku
    > jeśli tylko wyszedł w odpowiedniej sesje z banku nadawcy"

    Nic nie stoi. Ja np. przelewałem dziś mBank ---> Alior I sesją i było około
    11:30 (już nawet zdążyło wrócić). Do synka też przelewałem wiele razy i było
    podobnie.

  • 3. Data: 2013-01-02 15:22:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" napisał w wiadomości grup

    > Co stoi na przeszkodzie, aby środki wychodzące pierwszą sesją z mBanku o
    > 9:55

    Natomiast o 10:00 to wychodzi z mBanku sesja druga.

  • 4. Data: 2013-01-02 16:36:25
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

    > Nic nie stoi. Ja np. przelewałem dziś mBank ---> Alior I sesją i było
    > około 11:30 (już nawet zdążyło wrócić). Do synka też przelewałem wiele
    > razy i było podobnie.

    Wychodzi na to, że należysz do wybrańców.
    Dzisiaj wysłałem pierwszą, o 10 otrzymałem sms-a.
    Synek zaksięgował przez 15

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 5. Data: 2013-01-02 16:39:01
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

    > Natomiast o 10:00 to wychodzi z mBanku sesja druga.

    Fakt; nie mniej jednak do 11:40 synek powinien ją zaksięgować.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 6. Data: 2013-01-02 16:40:00
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    > Dzisiaj wysłałem pierwszą, o 10 otrzymałem sms-a.

    OK, drugą.

    Heniek

  • 7. Data: 2013-01-02 16:56:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <u...@k...eu> napisał w
    wiadomości news:kc1kai$7jg$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

    > Fakt; nie mniej jednak do 11:40 synek powinien ją zaksięgować.

    ksiegowanie I-sesji jest do 11:40, jestes wiec w bledzie.

  • 8. Data: 2013-01-02 17:01:07
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ksiegowanie I-sesji jest do 11:40, jestes wiec w bledzie.

    Wiem; niech mi ktoś zatem wytłumaczy,
    co stoi na przeszkodzie aby przelew wychodzący z mBanku o 10
    nie mógł być zaksięgowany w synku właśnie do 11:40?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 9. Data: 2013-01-02 17:12:40
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-02 17:01, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
> [...]
    > co stoi na przeszkodzie aby przelew wychodzący z mBanku o 10
    > nie mógł być zaksięgowany w synku właśnie do 11:40?

    Może to, że ciężko byłoby wtedy brać kasę za ex-elixir?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 10. Data: 2013-01-02 18:00:37
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu środa, 2 stycznia 2013 17:01:07 UTC+1 użytkownik Henryk Plumski Plumowski
    napisał:

    > Wiem; niech mi ktoś zatem wytłumaczy, co stoi na przeszkodzie aby przelew
    wychodzący z mBanku o 10 nie mógł być zaksięgowany w synku właśnie do 11:40?

    Nic nie stoi na przeszkodzie, ale widocznie mBank ma tak ograniczony system
    informatyczny, że, żeby zdążyć zebrać paczkę do wysyłki na I sesję Elixir, robi to
    zdejmując zlecenia, które pojawią się do godz. 5.55
    http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1////konta/se
    sje-przelewow-mBank.html

    mBank ma jedne z najgorzej ustawione czasy graniczne przelewów w poszczególnych
    sesjach Elixir wśród wszystkich banków w Polsce. Jeśli nie najgorzej w ogóle...

    W ślad za archaicznym systemem informatycznym idzie archaiczna obsługa. Mnóstwa
    rzeczy nie da się zrobić przez ten ich mitycznie psudodoskonały system transakcyjny.
    Pozostaje dzwonienie na mLinię.

    Pozdrawiam,
    Robert