  • 1. Data: 2013-01-02 01:00:32
    Temat: wynagrodzenie
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Nie chciałby może ktoś ze stałych grupowiczów "wymienić się" przelewami
    "wynagrodzenia" z pięknym tytułem typu: "wynagrodzenie, lista grudzień"? Tak
    w ramach walki z przymusem utrzymywania niezerowego średniego salda na
    nieoprocentowanym rachunku. Jak w ogóle myślicie to robić, mniej elegancko
    czyli każdy we własnym zakresie, czy też bardziej elegancko?

  • 2. Data: 2013-01-02 05:25:33
    Temat: Re: wynagrodzenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-02 01:00, MarekZ pisze:
> [...]
    > na nieoprocentowanym rachunku. Jak w ogóle myślicie to robić, mniej
    > elegancko czyli każdy we własnym zakresie, czy też bardziej elegancko?

    Podatki i składki też mamy zapłacić? :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-01-02 06:04:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Podatki i składki też mamy zapłacić? :)

    No nie.
    To jest zarobek na lewo :)

  • 4. Data: 2013-01-02 07:36:01
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-02 05:25, Liwiusz pisze:

    > Podatki i składki też mamy zapłacić? :)

    Wynagrodzenie za seks oralny?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2013-01-02 07:40:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-02 07:36, maruda pisze:

    > Wynagrodzenie za seks oralny?

    Czyli 69, skoro płacą nawzajem. Ale wówczas, to zasadna byłaby
    kompensata, nieprawdaż?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-01-02 08:01:09
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-02 07:40, Liwiusz pisze:

    > Czyli 69, skoro płacą nawzajem. Ale wówczas, to zasadna byłaby
    > kompensata, nieprawdaż?

    Może niekoniecznie tego samego dnia, a nikt nie chce mieć długów?
    :)

    ... choć mam dziwne wrażenie, że składkę zdrowotną trzeba będzie zapłacić...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2013-01-02 11:07:30
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Podatki i składki też mamy zapłacić? :)

    Przelew zwrotny jako 'zwrot nienależnego przelewu', i tak co miesiąc ;-)
    Ale to szukanie problemów, te 1500 bez oprocentowania trzeba będzie
    przeboleć, przynajmniej jeśli ktoś sporo kupuje przez internet.

    a.