  • 1. Data: 2002-04-19 06:36:10
    Temat: KK city silver...?
    Od: Laik <...@b...pl>

    nekaja moja zone agenci roznych bankow w sprawie kart. ostatnio City.
    wypowiedzi na temat kart kredytowych City byly tu chyba na ogol
    pozytywne...?
    75zl/rok, ubezpieczenie 48 godzin wstecz, teleserwis.
    zona nie ma zadnej wypuklej i mam jej doradzic.
    ja, laik.
    a kto mi doradzi...? ;-))
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 2. Data: 2002-04-19 06:56:46
    Temat: Re: KK city silver...?
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > 75zl/rok, ubezpieczenie 48 godzin wstecz, teleserwis.(...)

    +78 zl/rok za ubezpieczenie. No chyba ze nie uzywasz :)))).

    MichalL

  • 3. Data: 2002-04-19 07:27:10
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Użytkownik "Laik" <...@b...pl> napisał w wiadomości
    > nekaja moja zone agenci roznych bankow w sprawie kart. ostatnio City.

    Jeśli płaskie karty nie wystarczają to można myśleć o wypukłych (płacenie za
    granicą, prestiż).
    Moja żona przez trzy lata posiadania VC użyła jej raz, na próbę, nie było
    potrzeby.
    Robert

  • 4. Data: 2002-04-19 07:36:07
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Laik" <...@b...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > pozytywne...?
    > 75zl/rok, ubezpieczenie 48 godzin wstecz, teleserwis.
    > zona nie ma zadnej wypuklej i mam jej doradzic.

    ja polecam karte Lukasa albo BZWBK, z tym, ze ta druga jest mniej wytrzymala
    fizycznie i codzienne noszenie moze ja zalamac :))
    a city dolicza co miesiac 6,50 za ubezpieczenie (ciekawe czy komus wyplacili
    z tego odszkodowanie hihi)
    zastanów sie czy to w ogóle ma sens: ryzyko z posiadania karty kredytowej
    jest wieksze niz debetowej,
    jezeli zona bedzie robila zakupy miesiecznie kilkaset zl, to przy stopie
    8% - podatek nawet nie odzyska w postaci odsetek oplat za karte - lepiej w
    tej sytuacji placic karta mBanku (albo przy wiekszych zakupach utargowac
    rabat kilka % ze sprzedawca i zaplacic gotówka).

    co innego w tamtym roku stopy efektywne ponad 17%, darmowe karty kredytowe w
    promocjach, jak sie robilo wieksze zakupy (remont) to do budzetu wplywalo
    dodatkowo kilkadziesiat zl :))

    Zbig.

  • 5. Data: 2002-04-19 08:30:05
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 19 Apr 2002 09:27:10 +0200, RURB napisał(a):
    >Użytkownik "Laik" <...@b...pl> napisał w wiadomoœci

    >Jeœli płaskie karty nie wystarczajš to można myœleć o wypukłych (płacenie za
    >granicš, prestiż).

    Do tego dodaj:
    - możliwość zakupów przez internet,
    - bezpieczeństwo (TAK! kupując na kartę wypukłą w sklepie nie podajesz
    pinu - więc jest mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś wejdzie w jego
    posiadanie)
    - czas - większość transakcji leci od razu, nie trzeba czekać aż się
    modemik połączy
    - taksówki - w nich maja imprintery więc karty "płaskie" odpadają.

    >Moja żona przez trzy lata posiadania VC użyła jej raz, na próbę, nie było
    >potrzeby.

    Cóż, ja raz użyłem (też na próbę) na stacji VE i już więcej nie mam zamiaru
    tego próbować, myślałem że mnie coś trafi przez to czekanie...
    Wszystkie VE używam tylko w bankomatach.

    P.S. Masz źle ustawione polskie znaki.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 6. Data: 2002-04-19 09:01:51
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    > modemik połączy
    > - taksówki - w nich maja imprintery więc karty "płaskie" odpadają.

    Dokladnie tak. A do tego dodaj:
    Bezpieczenstwo ze wzgledu na ubezpieczenie - do 48h przed zastrzezeniem,
    lub odpowiedzialnosc za tranzakcje przed zastrzezeniem 200 PLN. Majac VE
    to jest walka z czasem.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 7. Data: 2002-04-19 09:03:11
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "Laik" <...@b...pl> napisal w wiadomosci

    A ja polecam KK Raiffeisen Banku. Wydanie jest pozornie drozsze (85 zl), bo
    nie musisz placic za ubezpieczenie (w Citi 6,5/mc). Poza tym wyplaty z
    bankomatów RB za friko. No nizsze wymagania co do wydanie (zarobki 2000 zl)

    No a Citi to hmm... rózne opinie kraza na temat tego banku. Ja bym na twoim
    miejscu (twojej Zony) wybral KK z Raiffeisena.

    J.

  • 8. Data: 2002-04-19 09:31:52
    Od: Bogdan <b...@n...poczta.gazeta.pl>

    Zbiggy wrote:

    > a city dolicza co miesiac 6,50 za ubezpieczenie (ciekawe czy komus wyplacili
    > z tego odszkodowanie hihi)

    A owszem. Znam taki przypadek. Kuzyn kupi? laptopa w Anglii (p?ac?c KK
    Citi) i w Polsce zosta? napadni?ty w poci?gu. Oczywi?cie po laptopie nie
    zosta?o ?ladu. Ale pieni?dze z Citi dosta?.

    Pozdrawiam,
    Bogdan

  • 9. Data: 2002-04-19 10:16:59
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "JOHNNY" <j...@g...pl>.
    W wiadomości z Fri, 19 Apr 2002 11:03:11 +0200 przeczytalem:

    >No a Citi to hmm... rózne opinie kraza na temat tego banku. Ja bym na twoim
    >miejscu (twojej Zony) wybral KK z Raiffeisena.

    hm...
    Raiffeisena VC to mam ja :)
    slubna dostala oferte z City, dlatego o nia konkretnie pytam. skoro
    jednak opinie nie sa porazajaco pozytywne :) to zasugeruje jej
    wstrzymanie sie z decyzja.
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 10. Data: 2002-04-19 10:38:44
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > A ja polecam KK Raiffeisen Banku. Wydanie jest pozornie drozsze (85 zl),
    bo
    > nie musisz placic za ubezpieczenie (w Citi 6,5/mc). Poza tym wyplaty z
    > bankomatów RB za friko.

    to akurat nie najlepszy powód - wydatki zwiazane ze znalezieniem i dotarciem
    do najbliższego bankomatu RFB mogą znacznie przekroczyć prowizje pobierane
    przez inne banki ;-)