  • 1. Data: 2002-04-18 21:04:44
    Temat: Karta debetowa?
    Od: "Piotr Zaniewicz" <p...@m...szn.pl>

    Czy ktorys z bankow iscie internetowych umozliwia zrobienie debetu?? Chodzi
    mi tutaj o niewielki debet do 400zl??

    Pozdrawiam,

    Piotr Zaniewicz

  • 2. Data: 2002-04-19 07:58:58
    Temat: Re: Karta debetowa?
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    PKOBP na e-koncie przydziela debet w wysokości stałych wpływów

    Użytkownik "Piotr Zaniewicz" <p...@m...szn.pl> napisał w
    wiadomości news:a9ndm5$m0e$1@szmaragd.futuro.pl...

  • 3. Data: 2002-04-21 12:39:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 18 Apr 2002 23:04:44 +0200, "Piotr Zaniewicz"

    >Czy ktorys z bankow iscie internetowych umozliwia zrobienie debetu?? Chodzi
    >mi tutaj o niewielki debet do 400zl??

    Karta debetowa wbrew swojej nazwie sluzy do dysponowanie pieniedzmi
    wylacznie w ramach srodkow dostepnych na chunku.
    Oznacza to, ze debetu nia zrobic nie mozna (czy konkretniej nie wolno)
    chyba ze w koncie do ktorego jest wydana zostal przyznany jakis limit
    debetowy. Limit ten jest jednak -przyznawany niezaleznie od karty,
    wykorzystac go mozna takze w iny sposob.
    wiecej w faq
    http://www.faq4pbb.prv.pl/
    http://www.faq4pbb.prv.pl/index.php?id=7&start=0

    --