  • 1. Data: 2002-04-18 20:48:17
    Temat: Infolinia mBanku nie w TPSA??? :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    "Pakiety dla biznesu

    TP SA, która w ostatnich dniach na rzecz Dialogu straciła w Łodzi obsługę
    BRE Banku i Centrum Zdrowia Matki Polki, zaś w Legnicy Urzędu Miasta, stara
    się odzyskać klientów biznesowych. Tu zamierza stosować metody rynkowe.
    Firma złożyła w URT projekt cennika usług, w którym proponuje, aby od maja
    klient biznesowy mógł wybrać jeden z kilku planów taryfowych - dla małych,
    średnich i dużych firm - a w nim jeden z trzech pakietów minut."
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/03/20020314/200203140067
    .html?k=on&t=20000119200
    20418

    BTW ma ktos jakies dane ile mamy stacjonarnych linii telefonicznych??? (ze
    zrodlem i aktualne dane - ja mam ze 11 mln)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-19 07:43:32
    Temat: Re: Infolinia mBanku nie w TPSA??? :)
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    konkurencja w telekomunikacji. I dobrze.
    I dla klientow i dla telekomunikacji i dla bankow.

    Dopoki nie dobiora sie do tego zdziczeli czerwoni politycy i nie zaczna
    "regulowac".

    AO

  • 3. Data: 2002-04-20 14:19:32
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > BTW ma ktos jakies dane ile mamy stacjonarnych linii telefonicznych??? (ze
    > zrodlem i aktualne dane - ja mam ze 11 mln)

    Z Serwisu dla inwestorów TPSA dotyczy tylko TPSA:

    Przewidujemy, że liczba aktywnych łączy w naszej sieci będzie rosła o około
    450 tysięcy rocznie. Oczekujemy, że na koniec roku 2004 liczba standardowych
    łączy głównych osiągnie poziom ok. 11,2-11,5 mln. Znacząca część tej
    dynamiki przypadać będzie na wzrost w segmentach ISDN i szerokopasmowym
    ADSL.

    Na koniec roku 2004 planujemy obsługiwać ok. 1 659 tysięcy kanałów ISDN oraz
    ok. 400 tysięcy łączy ADSL.

    Liczba łączy w TP SA 2000 2001 2002
    POTS 10 026 542 10 068 323 9 912 282
    ISDN 2B+D 107 730 249 730 786 148
    ISDN 30B+D 98 790 133 860 173 490
    SDI 17 509 64 421 100 000
    ADSL 0 1 796 35 000

    Razem (POTS+ISDN) 10 233 062 10 451 913 10 871 920

    ISDN razem 206 520 383 590 959 638

    O calosci rynku świadczy cytet z Rzeczpospolitej 2000-01-15

    "Ubiegły rok polskie firmy telekomunikacyjne zakończyły z ok. 11 mln 475
    tys. dzwoniącymi liniami telefonii stacjonarnej oraz z ok. 10 mln
    użytkowników telefonii komórkowej. Liczba linii stacjonarnych wzrosła o ok.
    449 tys. (o 4,1 proc.), liczba zaś dzwoniących telefonów komórkowych - o
    ponad 3,26 mln (o 48 proc.)."

    Oficjalne dane za 2001 poda GUS około lipca 2002 (cały rynek bez podziału na
    operatorów). Do tego czasu może cos wysmaży URTiP (dla każdego operatora
    osobno).

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 4. Data: 2002-04-20 14:22:10
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur O." <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > konkurencja w telekomunikacji. I dobrze.
    > I dla klientow i dla telekomunikacji i dla bankow.
    >
    > Dopoki nie dobiora sie do tego zdziczeli czerwoni politycy i nie zaczna
    > "regulowac".

    Niestety "regulatorzy rynku telekomunikacyjnego" niezależnie o koloru przez
    10 lat rozregulowali rynek doszczętnie. A do tego kilka dni temu zastęca
    Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty został niejeki Beberok,
    jeden dyrektór regionalnych TPSA. Wiadomo więc kto będzie regulował. TPSA
    sama sobie okrętem, sterem i żeglarzem.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 5. Data: 2002-04-21 11:48:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    na
    > operatorów). Do tego czasu może cos wysmaży URTiP (dla każdego operatora

    Obecnie w Polsce sieć stacjonarna ma ok. 11,4 mln abonentów, podczas gdy
    wszystkie sieci komórkowe ok. 9,98 mln. (ponad, ale sa to dane szacunkowe a
    zrodlo jest potrzebne)
    "Fuzje sieci są nieuchronne", Prawo i gospodarka, 01.02.2002
    M. Rabij, "Promocje poszły w las", Newsweek Polska 07.04.2002 he he ;)))))))

  • 6. Data: 2002-04-21 12:24:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Obecnie w Polsce sieć stacjonarna ma ok. 11,4 mln abonentów, podczas gdy
    > wszystkie sieci komórkowe ok. 9,98 mln. (ponad, ale sa to dane szacunkowe
    > zrodlo jest potrzebne)

    Byly dokladne dane na koniec 2001r. Te dane nie sa chyba zbyt aktualne, bo
    ja gdzies czytalem (Rzepa - trzeba by zobaczyc w archiwum), ze TPSA ma juz
    "tylko" ok. 10 mln, Netia chyba 450 tys.(chyba liczby sa na stronie netii),
    Dialog chyba ok. 150 tys., a komorek jest juz ponad 10 mln. I to byly dane
    na koniec roku. Dane z pamieci wiec moge sie mylic...
    A jeszcze jedno w TPSA zrezgynowalo ok. 450 tys., a przylaczyli nowych linii
    ledwo ponad 100 tys.

    Dane TPSA o tym, ze "Na koniec roku 2004 planujemy obsługiwać ok. 400
    tysięcy łączy ADSL" sa oczywiscie z kosmosu, bo na koniec roku mieli 1 796
    ADSL !!! Chyba, ze obniza cene najtanszej Neostrady do cen takich jak sa za
    nasza zachodnia granica - Niemcy - 25 EURO !!!
    pzd

  • 7. Data: 2002-04-21 16:45:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > na koniec roku. Dane z pamieci wiec moge sie mylic...
    > A jeszcze jedno w TPSA zrezgynowalo ok. 450 tys., a przylaczyli nowych

    Ehehehe - jak nie aktualne, jak ze swiezej prasy Ci dalem nawet zebys mogl
    sprawdzic.
    Policz - 11,4 wyjdzie. Co do stacjonarnych to jednak mieli tak mi sie wydaje
    maly plus.
    Komorek jest wiecej niz 10 mln - ale nie mam nowszej pozycji do bibliografi
    wszedzie sa to prognozy i takie tam.

  • 8. Data: 2002-04-22 06:08:47
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    AMRA wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

> [...]
    >klient biznesowy mógł wybrać jeden z kilku planów taryfowych - dla małych,
    >średnich i dużych firm - a w nim jeden z trzech pakietów minut."

    Aha... zaczęło się (mam nadzieję). Konkurent (sami domyślcie się jaki,
    to nie miejsce na reklamę) naszego telemonopolisty ma od 15 IV do 15
    VI promocję na instalację / obsługę nowych przyłączeń. 1PLN+VAT za
    przyłączenie, a do końca 2003 r. -20% za abonament i -20% (nie więcej
    niż 20PLN) za rozmowy + ryczałt 50h = 75PLN za Internet + inne
    ciekawe. "Szach królowej"? ;)

    Z poważaniem
    Piotr Zawadzki
    http://irss.and.pl
    GG2993226

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 9. Data: 2002-04-22 08:25:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyłączenie, a do końca 2003 r. -20% za abonament i -20% (nie więcej
    > niż 20PLN) za rozmowy + ryczałt 50h = 75PLN za Internet + inne

    Jesli to ten sam konkurent, to ma jeszcze internet bez ograniczen za
    50zl/netto od godz. 24 do 6 rano ;-)) Aaa i jeszcze 100godz. internetu za
    100zl/netto.
    Tylko te stale lacza jeszcze drogie troche :((
    pzd