  • 1. Data: 2002-04-19 03:39:59
    Temat: Jest godzina 05.39 ktoś jest?
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Witam wszystkich o tak "późnej porze". Jestem ciekaw czy ktoś jest?
    Z góry przepraszam za pobudkę :-)
    Wall.

  • 2. Data: 2002-04-19 06:22:43
    Temat: Re: Jest godzina 05.39 ktoś jest?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Witam wszystkich o tak "późnej porze". Jestem ciekaw czy ktoś jest?
    > Z góry przepraszam za pobudkę :-)

    Czy to bylo jeszcze czy juz - tak z ciekawosci???

  • 3. Data: 2002-04-19 06:25:09
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Czy to bylo jeszcze czy juz - tak z ciekawosci???

    To było "już" tak z ciekawości a to, że wylądowałem w pracy tak rano to
    czysty przypadek :)))
    Pozdrawiam Wall.

  • 4. Data: 2002-04-19 07:06:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wall" <w...@i...pl> wrote in message news:a9o3hl$mnd$1@news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich o tak "późnej porze". Jestem ciekaw czy ktoś jest?
    > Z góry przepraszam za pobudkę :-)
    > Wall.

    Cholender, źle z nami ;-) Pierwsza rzecz w pracy o której się myśli to pbb?
    ;-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-04-19 07:20:15
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    Pozdrowienia i milego dnia ostatniego (tygodnia)
    KuFeL

  • 6. Data: 2002-04-19 07:30:11
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pozdrowienia i milego dnia ostatniego (tygodnia)
    > KuFeL

    Dzięki i nawzajem /oby to był dla mnie ostatni dzień tygodnia w pracy ale
    się nie zanosi :((/
    Wall

  • 7. Data: 2002-04-19 07:31:25
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Cholender, źle z nami ;-) Pierwsza rzecz w pracy o której się myśli to
    pbb?
    > ;-)))

    No cóż takie drobne upośledzenie... :)))
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
    Wall