  • 1. Data: 2002-04-19 04:04:55
    Temat: mBank dba o klienta...
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Niby nic takiego wielkiego a cieszy: miesiąc temu złożyłem zamówienie
    telefoniczne w mlinii dotyczące uzyskania wyliczeń odsetek oraz korekt do
    odsetek z zerwanych lokat eMax. Mijały długie dni a ja czekałem, czekałem,
    czekałem... I tu nagle dzwoni pani z księgowości mB i informuje mnie, że
    przesyła mi drogą pocztową wyliczenia +email. Dzisiaj otrzymałem i
    sprawdziłem -zgadzają się obliczenia co do odsetek i korekt za zerwanie
    lokaty. Co do podatku belkowego nie mam pojęcia od jakich kwot było to
    liczone -mnie wychodzą liczby zupełnie innego rzędu (nie chodzi o
    zaokrąglenia).
    Pozdrawiam z rana.
    Wall