  • 1. Data: 2002-04-18 21:41:02
    Temat: Bankomaty - dane - psu na bude
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak sobie poprawiam magisterke i patrze na ilosci bankomatow - dane
    zaczerpniete z Bankiera.

    Nie wiem dlaczego jeszcze nikt sie tego nie czepil, ale moje wnioski sa
    takie, ze niektore banki podaja cyfry z sufitu.
    W ogole w ciagu powiedzmy 4 miesiecy to sie duuuuzo pozmienialo z tym
    bankomatami.
    Ale do rzeczy.

    BZWBK - ilosc bankomatow 554

    http://www.money.pl/Banki/Wiadomosci/W/1019124388.ht
    ml ze 560 - mniejsza z
    tym.

    Ale jak to z tym Millennium ktory ma niby 637 (chyba Euronet zaliczony do
    "ich" bankomatow)

    A Citi - ktory przeciez tez nie pobiera prowizji z Euronetu - ma bankomatow
    tylko 230

    Lukas ma 96 placowek + co robi nam liczbe 650 lub 656 bankomatow.
    Chyba, ze w 44 placowkach nie ma bankomatu?
    No i jesli w takim rozliczeniu, to dlaczego w Bankierze nie ma mBanku,
    Multibanku, Inteligo z ta sama liczba bankomatow??? huh - wydaje mi sie, ze
    te wszystkie porownania sa o kant dupy potluc

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-19 06:38:53
    Temat: Re: Bankomaty - dane - psu na bude
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Lukas ma 96 placowek + co robi nam liczbe 650 lub 656 bankomatow.
    > Chyba, ze w 44 placowkach nie ma bankomatu?
    Calkiem mozliwe. W Bielsku nie ma. Jest przy BZWBK :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-04-19 07:28:09
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Nie wiem dlaczego jeszcze nikt sie tego nie czepil, ale moje wnioski sa
    > takie, ze niektore banki podaja cyfry z sufitu.

    Czepial sie, czepial i nic z tego nie wyszlo :-(

> [...]
    ze
    > te wszystkie porownania sa o kant dupy potluc

    Bo dane nalezy brac ze zrodla :-)
    Dane wedlug mBanku:
    http://info.mbank.com.pl/kalkulator2.html

    Tylko mBank i Inteligo maja dostep do 5433 bankomatow ;-)
    PKO BP SA, PeKao SA wypadaja mizetnie w tym zestawieniu.
    I co, te dane sa lepsze niz w Bankierze? ;-)

    Waldek

  • 4. Data: 2002-04-19 08:12:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > Ale jak to z tym Millennium ktory ma niby 637 (chyba
    Euronet zaliczony do
    > "ich" bankomatow)

    BIG-BG (dawny Gdanski) ma 205 bankomatow - i sa to bankomaty
    stojace tylko
    w dawnych oddzialach i filiach Gdanskiego a wiec nie te w
    oddzialikach
    Millennium

    jak sie doda wszystkie z Millennium to BBG na pewnie razem
    te wykazane 637
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-04-19 08:33:41
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    > Tak sobie poprawiam magisterke i patrze na ilosci bankomatow - dane
    > zaczerpniete z Bankiera.

    Dane Bankiera nie były chyba aktualizowane od kilku lat.
    W mieście gdzie mieszkam jest 16 bankomatów.
    W spisie bankiera jest tylko 11 w tym 3 mają podany zły adres.
    Natomiat na stronach banków spis jest aktualny.

  • 6. Data: 2002-04-19 16:21:10
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Ale jak to z tym Millennium ktory ma niby 637 (chyba Euronet zaliczony do
    > "ich" bankomatow)

    Panie Amra bankomaty Millennium i BIG BG SA sa wlasnoscia BIG BG SA firma
    Euronet swiadczy tylko usługe dla BIG BG SA , dlatego tez klienci bankow ktore
    maja umowe z Euronetem i w Euronecie nie placa za wyplate prowizji w
    bankomatach Millennium zaplaca ja. Dlatego zmien sposob liczenia bankomatow.
    Jako kryterium uznaj prawo wlasnosci do bankomatu

    Pozdrowionko

    Bankomat

  • 7. Data: 2002-04-19 16:57:54
    Temat: Re: Bankomaty
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Natomiat na stronach banków spis jest aktualny.

    Niestety, 'częściowa prawda', przynajmniej w odniesieniu do mojej miejscowości.

  • 8. Data: 2002-04-20 07:59:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    bankomatow.
    > Jako kryterium uznaj prawo wlasnosci do bankomatu

    http://www.big.pl/index.asp?id=12 jakos niecale 100 bankomatow

    Millennium - ma 233 placowki

    Za diabla nie wychodzi mi iles tam tych ich bankomatow.
    Rownie dobrze moge powiedziec ze Fortis ma 6200 w Polsce, a jakby zliczyc na
    calym swiecie....