  • 1. Data: 2003-06-26 13:28:50
    Temat: KK VC mBnku najlepsza ;)
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    Wlasnie aktywowalem KK VC mBanku kilka moich spostrzezen na tle uzywanych
    wczesniej KK: VC Pekao S.A, VC Millenium i aktualnie VC BZ WBK:

    - Przyznanie: na podstawie srednich wplywow na rachunek, bez zadnych
    dodatkowych zaswiadczen i zabezpieczen - limit 3 wiekszy niz w BZ WBK na
    podstawie zaswiadczenia.
    - Formalnosci zalatwione bez wyjscia z biura
    -Pan ktory przyjecha podpisac umowe ;) lekko zakrecony: nie mogl trafic na
    podany adres (spoznil sie 20 minut musial dzwonic po info gdzie ma wejsc),
    mial nienaladowana komorke dobrze, ze tez mam nokie i mogl skozystac z mojaj
    ladowarki, wdal sie w dyskusje na temat wad bankowosci internetowej z
    argumentami podobnymi do tych przedstawianych przez Piotra Solorza (dobrze,
    ze jestem cierpliwy), na moniec zapomnial swojego terminarza i musialem po
    niego dzwonic - BYL BYLYM PRACOWNIKIEM PKO S.A. ;)
    - oplata standart 58 zl
    - karta wazna 3 lata!!!
    - szata graficzna dla mnie oki
    - dlugi czas oczekiwania standart w mBanku
    - wazne dla mnie duza funkcjonalnosc obslugi przez kanal internetowy:
    podglad wszystkich operacji, definicja PIN, definicja splat, definicja
    limitow osobno dla wyplat gotowki w bankomatach, oddzialach bankow i
    transakcji bezgotowkowych!!!
    - oprocentowanie kredytu dla mnie mniej wazne - splacam zawsze w terminie,
    ale zdecydowanie konkurencyjne w stosunku np do BZ WBK
    - ubezpieczenia wg mnie darmowe zupelnie wystarczajace
    - karne oplaty - mnie nie dotycza

    Jak dla mnie zdecydownaie najlepsza oferta na rynku KK

    Pozdrawiam
    Fajas

  • 2. Data: 2003-06-26 14:05:00
    Temat: Re: KK VC mBnku najlepsza ;)
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 26 Jun 2003 15:28:50 +0200 "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>
    wrote:

    > - karta wazna 3 lata!!!

    To akurat powazna wada. Ja place prawie tylko karta, i w 99%
    przypadkow jest to ta sama karta.
    Po 3 miesiacach jest juz baaaardzo zuzyta przez przeciaganie w POSach
    - hologram Visy starty, duzo rys przy krawedzi...
    Trzeba bedzie sciemniac, zeby dostac bezplatny duplikat po roku, czy
    poltora...

    Reszta ok. Czarna karta, czarny pasek, zlota ryba - cudownie :-)
    Tylko nie znalazlem na necie samodzielnego ustawiania auto-splaty;
    musze zadzwonic na mLinke...

    Szymon

  • 3. Data: 2003-06-26 16:35:33
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > - Przyznanie: na podstawie srednich wplywow na rachunek, bez zadnych
    > dodatkowych zaswiadczen i zabezpieczen - limit 3 wiekszy niz w BZ WBK na
> [...]

    Czyli nie żądali zaświadczenia o zarobkach? Czy już miałeś u nich sprawdzaną
    zdolność kredytową?

    Malwiak

  • 4. Data: 2003-06-26 18:28:19
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    malwiak <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli nie żądali zaświadczenia o zarobkach? Czy już miałeś u nich sprawdzaną
    > zdolność kredytową?

    Jeśli na podstawie wpływów, to nie. JA dostałem złotą rybkę nna
    przykład, choć mBank się na wysyłaniu ciut poślizgnął. NA razie jest
    reklamacja, zobaczymy jak zostanie rozpatrzona.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-06-26 18:35:48
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > Czyli nie żądali zaświadczenia o zarobkach? Czy już miałeś u nich
    sprawdzaną
    > zdolność kredytową?
    >
    > Malwiak

    Nie nie przedstawialem zadnych zaswiadczen, tylko na podstawie wplywow na
    rachunek.
    NIe mialem wczesniej weryfikowanej zdolnosci kredytowej - zadnych kredytow w
    mBanku.

    Fajas

  • 6. Data: 2003-06-26 18:43:58
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > Jeśli na podstawie wpływów, to nie. JA dostałem złotą rybkę nna
    > przykład, choć mBank się na wysyłaniu ciut poślizgnął. NA razie jest
    > reklamacja, zobaczymy jak zostanie rozpatrzona.

    Podeslij info czy udalo sie cos wskurac za opoznienie w wydaniu.
    Moze tez zloze reklamacje;)

    Fajas

  • 7. Data: 2003-06-26 19:54:43
    Od: "Szymon Kolorz" <k...@i...pl>

    Użytkownik "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachunek.
    > NIe mialem wczesniej weryfikowanej zdolnosci kredytowej - zadnych kredytow

    Ale masz umowę o pracę na czas nieokreślony, tak?
    Przedsiębiorcy niestety muszą dostarczyć kupę papierów

    Szymon

  • 8. Data: 2003-06-26 22:17:35
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik micom.edu.pl napisał:

    > - szata graficzna dla mnie oki

    Dzis gdy placilem w spozywczym, to kasjerka podchodzac do sasiedniej
    kasy (tylko tam byl terminal) powiedziala "o! zobacz jaka ladna karta! i
    zlota rybka! Czy ona spelnie zyczenia?" (to ostatnie bylo juz do mnie ;)

    Przy okazji: ta karta ma zdecydowanied inny plastik niz pozostale moje
    karty - jest ciensza i bardziej elastyczna. Ciekawe jaki bedzie mialo to
    wplyw na wytrzymalosc/awaryjnosc.

    Miko

  • 9. Data: 2003-06-27 08:53:09
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Jun 2003 00:17:35 +0200 MiKo <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Przy okazji: ta karta ma zdecydowanied inny plastik niz pozostale moje
    > karty - jest ciensza i bardziej elastyczna. Ciekawe jaki bedzie mialo to
    > wplyw na wytrzymalosc/awaryjnosc.

    Hmmm... Mierzyles? Wg mnie wcale nie jest ciensza. Jest nieco bardziej
    elastyczna, fakt. No i jest matowa.

  • 10. Data: 2003-06-27 09:02:16
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    Fri, 27 Jun 2003 00:17:35 +0200 MiKo <m...@n...wp.pl> wrote:

    >Hmmm... Mierzyles? Wg mnie wcale nie jest ciensza. Jest nieco bardziej
    elastyczna, fakt. No i jest matowa.

    Wymiary kart sa znormalizowana - opisuje je norma ISO wiec sie nie musicie
    bawic w pomairy :-)

    --
    JaKi