    From: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK VC mBnku najlepsza ;)
    Date: Thu, 26 Jun 2003 15:28:50 +0200

    Wlasnie aktywowalem KK VC mBanku kilka moich spostrzezen na tle uzywanych
    wczesniej KK: VC Pekao S.A, VC Millenium i aktualnie VC BZ WBK:

    - Przyznanie: na podstawie srednich wplywow na rachunek, bez zadnych
    dodatkowych zaswiadczen i zabezpieczen - limit 3 wiekszy niz w BZ WBK na
    podstawie zaswiadczenia.
    - Formalnosci zalatwione bez wyjscia z biura
    -Pan ktory przyjecha podpisac umowe ;) lekko zakrecony: nie mogl trafic na
    podany adres (spoznil sie 20 minut musial dzwonic po info gdzie ma wejsc),
    mial nienaladowana komorke dobrze, ze tez mam nokie i mogl skozystac z mojaj
    ladowarki, wdal sie w dyskusje na temat wad bankowosci internetowej z
    argumentami podobnymi do tych przedstawianych przez Piotra Solorza (dobrze,
    ze jestem cierpliwy), na moniec zapomnial swojego terminarza i musialem po
    niego dzwonic - BYL BYLYM PRACOWNIKIEM PKO S.A. ;)
    - oplata standart 58 zl
    - karta wazna 3 lata!!!
    - szata graficzna dla mnie oki
    - dlugi czas oczekiwania standart w mBanku
    - wazne dla mnie duza funkcjonalnosc obslugi przez kanal internetowy:
    podglad wszystkich operacji, definicja PIN, definicja splat, definicja
    limitow osobno dla wyplat gotowki w bankomatach, oddzialach bankow i
    transakcji bezgotowkowych!!!
    - oprocentowanie kredytu dla mnie mniej wazne - splacam zawsze w terminie,
    ale zdecydowanie konkurencyjne w stosunku np do BZ WBK
    - ubezpieczenia wg mnie darmowe zupelnie wystarczajace
    - karne oplaty - mnie nie dotycza

    Jak dla mnie zdecydownaie najlepsza oferta na rynku KK

    Pozdrawiam
    Fajas