  • 1. Data: 2003-06-26 10:24:11
    Temat: Re: OT - znaczki zamiast polkich liter
    Od: "P.Sperling" <s...@g...pl>

    Sposob najprostszy - zmienic czytnik. Wtedy i kodowania beda w porzadku,
    cytowania prawidlowe, pare innych rzeczy tez bedzie sie zgadzac. Polecam
    Noworyte lub Forte Free Agent z polska nakladka.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

    PS Swoja droga to jest bardzo OT, od tego jest grupa pl.news.czytniki.
    Polecam!

  • 2. Data: 2003-06-26 10:34:54
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bdeflh$c4d$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Kate z adresu <k...@p...fm> napisał(a):
    .
    > Po ponownym zainstalowaniu outlook'a (6.0) przy przeglądaniu elementów
    > wysłanych zamiast niektórych polskich liter pojawia mi się znaczek
    > "entera". Jak to zmienić?

    Może ten adresik pomoże http://www.republika.pl/gliniecki/oe_news.html#id=15

    POZDR.
    oporek2

  • 3. Data: 2003-06-26 10:50:36
    Temat: OT - znaczki zamiast polkich liter
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Witam i przepraszam za OT, ale nie wiem jak rozwiązać taki mały problem.
    Po ponownym zainstalowaniu outlook'a (6.0) przy przeglądaniu elementów
    wysłanych zamiast niektórych polskich liter pojawia mi się znaczek "entera".
    Jak to zmienić?
    Pozdrawiam
    Kate

  • 4. Data: 2003-06-26 11:57:33