  • 1. Data: 2003-06-26 13:41:18
    Temat: Centrum Formularzy w Volkswagen Bank direct
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Volkswagen Bank direct, kierując się wygodą i satysfakcją swoich
    obecnych i przyszłych Klientów oraz rozwijając dostępność usług
    finansowych, wprowadza system pozwalający wypełniać wnioski i
    formularze na stronach internetowych www.vwbankdirect.pl.

    Od 26 czerwca br. Klienci Volkswagen Bank direct mają możliwość
    przekazywania do banku wszystkich wymaganych informacji w trybie
    on-line, a także samodzielnego wydruku przygotowanych w internecie
    dokumentów. Wprowadzenie systemu pod nazwą Centrum Formularzy w
    istotny sposób przyśpieszy proces otwierania rachunków oraz obsługi
    Klientów.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2770

  • 2. Data: 2003-06-26 15:49:51
    Temat: Re: Centrum Formularzy w Volkswagen Bank direct
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bdet0r$msh$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dokumentów. Wprowadzenie systemu pod nazwą Centrum Formularzy w
    > istotny sposób przyśpieszy proces otwierania rachunków oraz obsługi

    Bardzo dobrze, tak trzymać! Tylko o 2 tyg. za późno, ja musiałem bawić sie w
    papierki :)
    MM

  • 3. Data: 2003-06-26 16:23:41
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> wrote in message
    > Bardzo dobrze, tak trzymać! Tylko o 2 tyg. za późno, ja musiałem bawić sie
    > papierki :)

    no tak, ja również :)
    powinni lepiej zsynchronizować wprowadzenie zerowej ołaty i centrum
    formularzy - efekt zadowolenia klientów byłby lepszy

    jak na razie czekam na kartę

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-06-26 16:45:43
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > no tak, ja również :)
    > powinni lepiej zsynchronizować wprowadzenie zerowej ołaty i centrum
    > formularzy - efekt zadowolenia klientów byłby lepszy

    he, he i tak jest dobrze

    > jak na razie czekam na kartę

    Ja dostalem token, segregator i tonę ulotek. Mam pytanie, jak teraz długo
    będę czekał na kolejną przesyłkę (rozumiem, że z kartą) i tymi danymi, które
    pozwolą mi aktywować to konto?
    MM

  • 5. Data: 2003-06-27 06:49:46
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    > Ja dostalem token, segregator i tonę ulotek. Mam pytanie, jak teraz długo
    > będę czekał na kolejną przesyłkę (rozumiem, że z kartą) i tymi danymi,
> [...]

    całość chyba nie dłużej niż dwa tygodnie, aktywacja z telekodem i tokenem i
    koniec:)))
    serwis internetowy nastepnego dnia

    pozdrawiam
    Karolina

  • 6. Data: 2003-06-27 13:35:58
    Od: "KW" <i...@w...pl>

    wczoraj w nocy wypełniłem formularz i miałem go dziś wysłać- dobrze że
    istnieje ta fajna grupa, bo dzięki temu popykałem troche w klawisze i
    formularz wysłany. Teraz czekam na rozwój sytuacji (a w między czasie jade
    nad jeziorko ;-) )

    Miłego weekendu wszystkim!

    Krzysiek