  • 11. Data: 2005-11-29 11:44:31
    Temat: Re: KK PKOBP - nieuznana reklamacja
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czy to karta kredytowa, czy charge?
    JaC

  • 12. Data: 2005-11-29 11:46:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 29 Nov 2005 11:33:26 +0100, "Tomek"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Pisałem im by sprawdzili z jakiego IP, było to robione.

    Bankowi nikt nie udzieli takich informacji. Musieliby złożyć
    doniesienie na policję. A jak kwota mała, to pewnie im szkoda zachodu.
    Za to złożyć możesz je ty.

    PG

  • 13. Data: 2005-11-29 11:58:23
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Bankowi nikt nie udzieli takich informacji. Musieliby złożyć
    > doniesienie na policję. A jak kwota mała, to pewnie im szkoda zachodu.
    > Za to złożyć możesz je ty.

    Tez sie nad tym zastanwiałem. Tylko ze ten sklep leży gdzieś w
    "cyberprzestrzeni" - na peweno nie w polsce, moze w USA.
    I nie wiem czy to ma w ogole sens ??

  • 14. Data: 2005-11-29 11:59:51
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Czy to karta kredytowa, czy charge?
    > JaC

    Kredytowa PKOBP Visa Clasic

  • 15. Data: 2005-11-29 12:21:26
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 29 Nov 2005 12:58:23 +0100, "Tomek"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Tez sie nad tym zastanwiałem. Tylko ze ten sklep leży gdzieś w
    >"cyberprzestrzeni" - na peweno nie w polsce, moze w USA.
    >I nie wiem czy to ma w ogole sens ??

    I to są właśnie uroki globalizacji. Polska policja też sama nic nie
    poradzi, być może kilka krajów musiałoby być zaangażowanych, a kwota
    pewnie niewielka?
    Dlatego właśnie często lepiej takie kwoty wrzucić w koszty. Tylko
    powinny to być koszty banku, a nie twoje.

    PG

  • 16. Data: 2005-11-29 12:39:21
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Chyba zartujesz.

    no co ty?
    kolina takie bzdury opowiada ze smiertelna powaga...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2005-11-29 12:46:50
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Piotr Gralak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Dlatego właśnie często lepiej takie kwoty wrzucić w koszty. Tylko
    > powinny to być koszty banku, a nie twoje.
    Czemu koszty banku? Nikt nie jest zmuszany do posiadania KK czy uzywania
    jej podczas zakupow internetowych. Kazdy kto decyduje sie na KK
    powienien wiedziec jakie sie z tym wiaze ryzyko. Czujesz sie oszukany -
    zglos to do odpowiednich organow i czekaj az zostanie Ci przyznana
    racja. Jesli uwazasz ze to za duzo czasu albo i tak nie wygrasz - nie
    uzywaj KK - proste.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 18. Data: 2005-11-29 12:56:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    badzio wrote:
    >Jesli uwazasz ze to za duzo czasu albo i tak nie
    > wygrasz - nie uzywaj KK - proste.

    Transakcje zdalne są na ryzyko sprzedawcy. Najlepiej odwołać się od decyzji
    banku i jednocześnie poinformować ich, że ostatecznie sprawa trafi do
    arbitra.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-11-29 14:17:40
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 29 Nov 2005 13:46:50 +0100, badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:

> [...]
    >zglos to do odpowiednich organow i czekaj az zostanie Ci przyznana
    >racja. Jesli uwazasz ze to za duzo czasu albo i tak nie wygrasz - nie

    "W koszty banku" to było uproszczenie. Bank robi charge-back i w plecy
    dostaje sklep.

    PG

  • 20. Data: 2005-11-29 14:30:10
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > mojej karty kredytowej (karta Visa Clasic PKOBP)
    > Złożyłem reklamację. 2 transakcje zostały uznane. Trzecią bank odrzucił
    > twierdząc że wszystkie dane podczas transakcji zostały podane poprawnie (dane z
    > karty i moje dane adresowe).
    >
    > Ponieważ wszystkie operacje wykonano tego samego dnia podejrzewam że wszystkie 3
    > operacje wykonała jedna i ta sama osoba.
    > Dodam iż wsześniej wykonywałem dość dużo operacji płacenia tą kartą w internecie.
    > Karty nigdy nikomu nie udostępniałem.
    >
    > Co mogę zrobić? Nie mam zamiaru płacić za transakcję której nie wykonałem.

    Dziekuje wszystkim za uwagi.
    Napisałem już odwołanie. Jeśli mi nie uznają złożę doniesienie na policję oraz
    skieruję sprawę do Arbitra.
    Nie zamieżam płacić za czyjeś operacje.

    Pozdrawiam
    Tomek