  • 1. Data: 2005-11-28 18:37:37
    Temat: Problem z logowaniem przez WAP do mBanku
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Wchodzę przez WAP na adres http://wap.mbank.com.pl sieć ERA telefon Nokia
    6230i. Otrzymuję komunikat "brama nie odpowiada"

    Na Nokii 6310i jest wszystko OK

    Znacie może przyczynę.

  • 2. Data: 2005-11-28 18:45:45
    Temat: Re: Problem z logowaniem przez WAP do mBanku
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    rafi napisał:
    > Wchodzę przez WAP na adres http://wap.mbank.com.pl sieć ERA telefon Nokia
    > 6230i. Otrzymuję komunikat "brama nie odpowiada"
    >
    > Na Nokii 6310i jest wszystko OK

    Nokia 6310 obsługuje stary protokół WAP a na nowym protokole logowanie
    WAP do mBank nie działa...

    K.

  • 3. Data: 2005-11-28 18:52:44
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...

    > Nokia 6310 obsługuje stary protokół WAP a na nowym protokole logowanie WAP
    > do mBank nie działa...
    >
    > K.

    dzięki za info przed chwilą otrzymałem od mbanku odpowiedz na zadane pytanie
    kilka dni temu

    oto tresć:

    " W nawiązaniu do wiadomości przesłanej przez Pana do mBanku informuję, iż
    opisywany przez Pana problem wynika z wersji przeglądarki Wap zainstalowanej
    w Pana aparacie telefonicznym (wyższa niż Wap 1.2.1) i brakiem obsługi ze
    strony bramki Wap mBanku przeglądarek w wersji wyższej niż Wap 1.2.1. W
    chwili obecnej nie będzie możliwości obsługi z tego rodzaju przeglądarki
    serwisu Wap mBanku. "

    W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt.

    Pozdrawiam
    Bxxxxx Bxxxxx
    Zespół mLinii
    mBank
    ----

    Szkoda ze mBanku nie mysli o swoich uzytkownikach którzy wymieniają u
    operatorów telefony na coraz nowsze.

  • 4. Data: 2005-11-28 21:07:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2005 19:52:44 +0100, "rafi" <o...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >strony bramki Wap mBanku przeglądarek w wersji wyższej niż Wap 1.2.1. W
    >chwili obecnej nie będzie możliwości obsługi z tego rodzaju przeglądarki

    Bzdety piszą. Mam SE T630, który obsługuje WAP 2.0 i mBank przez WAP działa.

  • 5. Data: 2005-11-28 21:55:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Sławomir Szyszło napisał:
    > rafi wklepał:

    > Bzdety piszą. Mam SE T630, który obsługuje WAP 2.0 i mBank przez WAP
    > działa.

    Mnie tylko dziwi to, że istnieją nowe telefony (bez kompatybilości
    "wstecznej" ze starym standardem WAP), które obsługują tylko nowszy
    standard, a nie obsługują równocześnie starszego standardu WAP.

    K.

  • 6. Data: 2005-11-29 08:50:16
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2005 22:07:51 +0100, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Bzdety piszą. Mam SE T630, który obsługuje WAP 2.0 i mBank przez WAP działa.

    Wydaje mi się, że nie chodzi tu o WAP ileśtam, tylko singlestackowość
    telefonu. A wersja przeglądarki WAPu 1.2.1 i technologia singlestack
    zbiegły się mniej więcej w czasie. SE T630 jest tu wyjątkiem i obsługuje
    bramkowanie. Nie jestem jednak ekspertem i mogę się mylić w tej kwestii

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 7. Data: 2005-11-29 08:53:46
    Od: Flying Sourcer <p...@p...onet.pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Dnia Mon, 28 Nov 2005 19:52:44 +0100, "rafi" <o...@o...pl> wklepał(-a):

    > Bzdety piszą. Mam SE T630, który obsługuje WAP 2.0 i mBank przez WAP działa.

    Ja mam K700 i też działa bez problemu.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R.
    Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant