  • 1. Data: 2005-11-29 09:17:57
    Temat: KK PKOBP - nieuznana reklamacja
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie odnośnie reklamacji karty kredytowej:

    Ktoś dokonał 3 transakcji jednego dnia w internecie posługując się danymi z
    mojej karty kredytowej (karta Visa Clasic PKOBP)
    Złożyłem reklamację. 2 transakcje zostały uznane. Trzecią bank odrzucił
    twierdząc że wszystkie dane podczas transakcji zostały podane poprawnie (dane z
    karty i moje dane adresowe).

    Ponieważ wszystkie operacje wykonano tego samego dnia podejrzewam że wszystkie 3
    operacje wykonała jedna i ta sama osoba.
    Dodam iż wsześniej wykonywałem dość dużo operacji płacenia tą kartą w internecie.
    Karty nigdy nikomu nie udostępniałem.

    Co mogę zrobić? Nie mam zamiaru płacić za transakcję której nie wykonałem.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-11-29 10:00:09
    Temat: Re: KK PKOBP - nieuznana reklamacja
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internecie.
    > Karty nigdy nikomu nie udostępniałem.
    >
    > Co mogę zrobić? Nie mam zamiaru płacić za transakcję której nie

    Może odpisz do banku żeby jeszcze raz przeanalizowali reklamację, a jesli
    nie uznają wszystkich reklamacji to oddasz sprawę do arbitra bankowego.
    Przeważnie pomaga :)

  • 3. Data: 2005-11-29 10:15:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Tomek" <t...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > twierdząc że wszystkie dane podczas transakcji zostały podane
    > poprawnie (dane z karty i moje dane adresowe).

    Troche zalezy, jaka to transakcja. Jesli to byl zakup jakiegos
    przedmiotu i ten przedmiot zostal wyslany na twoj prawdziwy adres,
    to...

    W kazdym razie - najpierw sie odwolaj, potem arbiter.

    MJ

  • 4. Data: 2005-11-29 10:16:18
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    > Złożyłem reklamację. 2 transakcje zostały uznane. Trzecią bank odrzucił

    Uważam, że to dobre RATIO (ang. termin) 66% reklamacji uznanych.

    jk

  • 5. Data: 2005-11-29 10:33:26
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > to...
    >
    > W kazdym razie - najpierw sie odwolaj, potem arbiter.

    To był sklep z muzyką mp3. I ktoś sobie tę muzykę ściągnął.
    Pisałem im by sprawdzili z jakiego IP, było to robione.
    Oni swoje że wszystkie dane się zgadzały i dlatego nie mogą uwzględnić reklamacji.

    Ale z arbirem to dobry pomysł. Jak często to pomaga ?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2005-11-29 10:48:08
    Od: "ant" <w...@b...pl>

    ".kolina" <a...@s...com> wrote
    > Uważam, że to dobre RATIO (ang. termin) 66% reklamacji uznanych.

    mega ROTFL (ang. termin)
    ;D

  • 7. Data: 2005-11-29 10:48:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    .kolina napisał(a):

    > Uważam, że to dobre RATIO (ang. termin) 66% reklamacji uznanych.

    Chyba zartujesz.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-11-29 11:00:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Tomek" <t...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > im by sprawdzili z jakiego IP, było to robione. Oni swoje że
    > wszystkie dane się zgadzały i dlatego nie mogą uwzględnić

    No to sa swinie niemyte, bo oczywiscie temu sklepowi to jestem
    przekonany, ze zlamanego grosza nie przelali.

    > Ale z arbirem to dobry pomysł. Jak często to pomaga ?

    Czesto. Powinno pomoc. Ale najpierw sie jeszcze odwolaj.

    MJ

  • 9. Data: 2005-11-29 11:02:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Chyba zartujesz.

    Nie karm trola.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-11-29 11:43:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 29 Nov 2005 12:00:33 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Czesto. Powinno pomoc. Ale najpierw sie jeszcze odwolaj.

    ATSD, nie powinien jeszcze zgłosić tego na policję?
    Popełnione zostało przestępstwo, a poza tym takie zgłoszenie i
    poinformowanie o tym banku również może wpłynąć pozytywnie na
    reklamację.

    PG