  • 1. Data: 2005-11-28 16:40:15
    Temat: BIK...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Nie bardzo wiem jak rozumiec informacje z BIK. Czy wpisane zobowaiazania
    widnieja tam jako rachunki? Mam 2 (kk mbanku, debet w bphu). Do tego
    dochodza historie w/w...
    Sa takze zapytania z bankow... i teraz nie wiem jak to rozumiec. Czy samo
    zapytanie to jakas przeslanka za tym ze zaciagnalem zobowiazanie finansowe?
    Czy tez nie maja one zadnego znaczenia?
    Sprawa jest o tyle dziwna ze kredyt hipoteczny (bph) ktory faktycznie
    zaciagnalem widnieje tylko jako zapytanie (ponad rok czasu), podobnie kredyt
    konsumpcyjny (bre), nie ma takze wzmianki o karcie raiffaissen banku ktora
    posidam...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2005-11-28 17:04:10
    Temat: Re: BIK...
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    To świadczy o rzetelności i jakości przekazywanych informacji.
    A może nie upłynął miesiąc?
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 3. Data: 2005-11-28 17:21:01
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Nie bardzo wiem jak rozumiec informacje z BIK. Czy wpisane zobowaiazania
    > widnieja tam jako rachunki? Mam 2 (kk mbanku, debet w bphu). Do tego
    > dochodza historie w/w...

    Każdy kredyt jest odrebnie widoczny w BIKu jako rachunek kredytowy z całą
    historia

    > Sa takze zapytania z bankow... i teraz nie wiem jak to rozumiec. Czy samo
    > zapytanie to jakas przeslanka za tym ze zaciagnalem zobowiazanie
    > finansowe?

    Nie, bank mógł zapytać i nie dać kredytu. Ty sam mogłes zrezygnować z
    zaciagnięcia zobowiązania.

    > Czy tez nie maja one zadnego znaczenia?

    Nie ma albo inaczej - nie powinno. Z czasem zapytania znikają.

> [...]
    > zaciagnalem widnieje tylko jako zapytanie (ponad rok czasu), podobnie
    > kredyt konsumpcyjny (bre), nie ma takze wzmianki o karcie raiffaissen

    To wina banku - cos wsady do BIKu nie są dokładne.

    Darek

  • 4. Data: 2005-11-28 17:55:27
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > To świadczy o rzetelności i jakości przekazywanych informacji.
    > A może nie upłynął miesiąc?

    minal...nawet rok :-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2005-11-28 17:57:28
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Każdy kredyt jest odrebnie widoczny w BIKu jako rachunek kredytowy z całą
    > historia

    Rozumiem.W takim razie ani bph nie wpisal k. hipotecznego, ani bre
    konsumpcyjnego. Oba wziete ponad rok temu. Zapytania sa.

    > To wina banku - cos wsady do BIKu nie są dokładne.

    Dokladni zaczynaja byc jak ktos zalega 10 groszy ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2005-11-28 21:35:44
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Dokladni zaczynaja byc jak ktos zalega 10 groszy ;-)

    Wydaje mi się ze tak się nie stanie.

    Darek

  • 7. Data: 2005-11-28 21:59:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Baton napisał(a):
    > Nie bardzo wiem jak rozumiec informacje z BIK. Czy wpisane zobowaiazania
    > widnieja tam jako rachunki? Mam 2 (kk mbanku, debet w bphu). Do tego
    > dochodza historie w/w...

    Mnie w ogóle nie ma w BIKu. KK mBanku jest, przyznana na podstawie
    historii rachunku. Ani zapytania, ani historii...

  • 8. Data: 2005-11-28 22:35:55
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Mnie w ogóle nie ma w BIKu. KK mBanku jest, przyznana na podstawie
    > historii rachunku. Ani zapytania, ani historii...

    A u mnie w tej samej sytuacji (i nigdy nie korzystałem z kredytu poza grace
    period) jest i zapytanie i historia.

    --
    Dawid

  • 9. Data: 2005-11-29 07:47:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2005 22:59:44 +0100,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > Mnie w ogóle nie ma w BIKu. KK mBanku jest, przyznana na podstawie
    > historii rachunku. Ani zapytania, ani historii...
    Interesujące. Taki sam przypadek, w m*banku i Multi i oba wpisały mnie
    do BIK. Czy Ty wystąpiłeś o kartę, czy mBank Ci ją wcisnął?

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 10. Data: 2005-11-29 08:34:49
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" napisał
    > Wydaje mi się ze tak się nie stanie.

    oj stanie się... jak system wygeneruje wezwanie.
    mnie ostatnio ścigali z BZWBK za niedozwolone saldo debetowe -1,18 zł.
    saldo owe (oczywiście z mojej winy, bo było na koncie 53,82 zł, wypłaciłem w
    obcym bankomacie 50, prowizja wyniosła 5 zł) widniało 3 (słownie: trzy) dni.
    potem wplynęła pensja.
    a w międzyczasie syslem wygenerował pismo, że mam niedozwolone zadłużenie
    ...bla bla..., że jeśli nie zostaine uregulowane, to mnie zgłoszą do BIK. w
    momencie gdy pismo, którego wysłaie kosztowało bank więcej niż owy
    "niedozwolony debet" było u mnie, na koncie nie było już żadnego
    zadłużenia.
    to, oraz coraz bardziej opieszałe księgowanie przelewów przychodzących
    skłania mnie do zmiany banku.
    muszę poszukac jakiegoś "mniejszego zła".
    pozdrawiam,
    Fantomas