  • 1. Data: 2005-11-29 10:48:16
    Temat: znowu inteligo nie dziala
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW.
    Podczas nocnego przetwarzania danych nie ma możliwości korzystania z
    systemu. Przepraszamy za utrudnienie - spróbuj ponownie później. Jeśli błąd
    wystąpił w ciągu dnia, skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 0 800
    121 121 lub (081) 535 67 89.

  • 2. Data: 2005-11-29 11:12:52
    Temat: Re: znowu inteligo nie dziala
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    gasper <g...@p...comp%> napisał(a) w news:dmhblk$ba9$1@inews.gazeta.pl:
> [...]
    > błąd wystąpił w ciągu dnia, skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod
    > numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89.

    SOA#1

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 3. Data: 2005-11-29 16:00:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
> [...]
    > błąd wystąpił w ciągu dnia, skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod
    > numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89.

    Zważywszy na częstotliwość postów tego typu proponuje stworzyć nową grupę
    pl.biznes.banki.inteligoniedziala

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-11-29 18:42:55
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    gasper wrote:
    > W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW.

    Czy w tym momencie możecie zrobić przelew? Zalogować się mogę, ale po
    wpisaniu danych odbiorcy nie ładuje się kolejna strona do finalizacji
    przelewu.

    --
    Dawid