  • 1. Data: 2005-11-28 21:30:13
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - gdzie polecicie?
    Od: "Radoslaw Sawulski" <r...@u...com.pl>

    Szukam kredytu mieszkaniowego. Kupuje mieszkanie spóldzielcze za 115 tys, 30
    tys mam. Reszte chce rozlozyc za 20 lat (chyba ze warto na mniej,
    miesiecznie moge splacac ok 1 tys zl)

    Jaki bank, jaki kredyt byście polecili?
    A może jaki odradzili?

    RS

  • 2. Data: 2005-11-29 00:14:25
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - gdzie polecicie?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radoslaw Sawulski <r...@u...com.pl> wrote:
    > Jaki bank, jaki kredyt byście polecili?

    Zobacz w Fortis Banku - maja ciekawa promocje.
    A oprocz tego wybierz sie Open Finance lub Expandera, lub innego wiekszego
    posrednika.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-01 20:59:07
    Od: "Radoslaw Sawulski" <r...@u...com.pl>

    Expander polecil mi FortisBank, ale podobno jest promocja to końca grudnia,
    i cieszy sie takim powodzeniem ze zastanawiają się nad skróceniem promocji.

    RS