  • 21. Data: 2008-02-02 00:56:31
    Temat: Re: [KK Citi] samoczynne podwyzeszenie limitu.
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marcin <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Jeszcze chyba nie zdarzylo mi sie wykorzystac 80% limitu jak inni pisza -
    zawsz
    > e tak okolo25% -
    > 50% maxymalnie bylo wykorzystanego.
    > Z jednej strony sie ciesze, ze bank jakos pamieta o mnie heheh, choc to
    pewnie leci jakos z automatu.

    Gorzej, jak potem będziesz chciał wziąc inny kredyt a tu w BIKu taaaki
    limit ;-)

  • 22. Data: 2008-02-02 01:37:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Filip Lach wrote:

    > zawsz
    > pewnie leci jakos z automatu.
    >>
    > Gorzej, jak potem będziesz chciał wziąc inny kredyt a tu w BIKu taaaki
    > limit ;-)

    I nie daj Boże podwójnie wpisany do BIKu. Citi lubi przy np. zmianie karty
    ze srebrnej na złotą zapomnieć wykreślić starą, za to wpisać nową. I
    jeszcze wziąść 70zł za zaświadczenie że ma się tylko jedną kartę.

    p. m.

  • 23. Data: 2008-02-02 08:44:22
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Ja mialem karte ponad rok i nic nie podwyzszyli. Odmowili nawet
    > podwyzszenia limitu po tym jak przedstawilem im rozne dokumenty
    > potwierdzajace moje dochody.

    ja przed swietam zadzwonilem do Citi czy moga zwiekszyc limit bo nie
    wyrabiam z wydatkami :) to Pani z Infolinii (1 linia obrony) stwierdzila, ze
    jak zwiekszylem dochody to prosze przyniesc do banku zaswiadczenie o
    zarobkach a tymczasowo zaproponowala kredyt na xx %

    oczywiscie olalem i kredyt i karte - reszte zakupow zrobilem kartami
    konkurencji

    a od tygodnia ciesze sie samoczynnie zwiekszonym limitem o 45% w Citi
    wiec totalny chaos, a w ciagu 5 lat przyznany limit powiekszyl sie 3x

  • 24. Data: 2008-02-02 09:52:45
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    a mnie limit na jednej karcie wzrósł przez 13 miesięcy o prawie 100% (3
    podwyżki limitu), a na goldzie kobity od razu wzrost o 40%.
    Jedna i druga karta wydana na oświadczenie.

    W którym jeszcze banku można dostać golda z limitem 10k zł bez
    zaświadczenia o zarobkach?

    pozdr.
    RobertS

    ps
    a jak sam chciałem, aby mi limit podnieśli to chcieli zaświadczenie o
    zarobkach, wniosek taki że albo trzeba się ubiegać o kk z wysokim limitem
    albo czekać na to jak sami podwyższą...

  • 25. Data: 2008-02-02 11:11:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > W którym jeszcze banku można dostać golda z limitem 10k zł bez
    > zaświadczenia o zarobkach?

    Ja dostalem w Multi z wiekszym limitem bez zaswiadczen.

    Mnie to juz nie interesuje :)

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2008-02-02 12:29:41
    Od: "marcin " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Filip Lach <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Gorzej, jak potem będziesz chciał wziąc inny kredyt a tu w BIKu taaaki
    > limit ;-)

    Od kretyow to ja uciekam w oststecznosci (na upartego zawsze mozna skorzystac z KK i
    rozlozyc na
    raty czy jakos tak :))

    Al Citi co miesiac sle, pisma ze mam przyjsc do oddzialu po odbior gotowki i co 3
    miesiace
    podwyzszaja kwote w tym liscie :)
    W Lukasie 30 000 na dowod - i najlepsze Lukas nie sprawdza w BIKu i w moim ostatnim
    raporcie nie
    bylo nawet zapytania z Lukasa a jeden kredyt byl zamkniety a jeden czynny, teraz juz
    splacony.

    Ta z Citi katre tez tylko na dowod dostalem, wiec moze biora pod uwage tylko jakosc
    splacania tejze
    karty podwyzszajac limit.

  • 27. Data: 2008-02-02 20:00:58
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > A to nie wszystkim tak robia? Mnie juz dwa razy podnosili, za kazdym
    > razem o 50%.

    Ja zaczalem z 10 lat temu z malutkim limitem bo bez papierow a wiecej
    nie potrzebowalem tylko tak na biezace rzeczy plus z 500zl na wszelki
    wypadek wyszlo bodaj 1000zl i od reki zalawtwione nawet do mnie
    przyjechali a dzis dojechalem do 15kzl.

  • 28. Data: 2008-02-02 20:03:25
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > Jedna i druga karta wydana na oświadczenie.
    >
    > W którym jeszcze banku można dostać golda z limitem 10k zł bez

    Ja juz mam Golda z 15kzl bez zaswiadczen no ale to juz 10 lat sie z nimi
    bujam i tak podwyzszali co roku o te 30% z 1kz chyba na poczatku bo
    kiedys to sie bali bez papierow limity dawac a papierow nie chcialo mis
    ie wypelniac i zalatwiac

  • 29. Data: 2008-02-02 20:38:33
    Od: Sierp <s...@n...net>

    marcin pisze:
    > Dzis sie zalogowalem na citionline i patrze jakies dziwne cyferki. Jakoze ostatnio
    jest "nowy" citionline i
    > zmienialem haslo - pomyslalem moze to nie moj rachunek :)

    tak sie zastanawiam - nie boicie sie wysokich limitow?
    Zastanawiam sie, na ile niebiezpieczna jest KK - w sensie straty
    pieniedzy... W citi z tego co rozumiem wszystko, co jest stracone
    powyzej 100pln pokrywa bank, ale jezeli stracilismy takze PIN (np.
    zeskanowana karta) to jak rozumiem - bank nie pokrywa nic.

    Czy w citi mozna nie miec ustawionego PINu? (w sensie nie aby nie
    byl wymagany i od razu sie autoryzowala ;-) tylko aby nie bylo
    mozliwosci jego uzywania)

    Zastanawiam sie jeszcze, czy sa jakies dodatkowe niebezpieczenstwa
    zwiazane z kradzieza pieniedzy z KK?
    (konkretnie w CITI, ale to chyba nie ma znaczenia)

    Sierp

  • 30. Data: 2008-02-02 20:43:07
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sierp <s...@n...net> napisał(a):

> [...]
    > zwiazane z kradzieza pieniedzy z KK?
    > (konkretnie w CITI, ale to chyba nie ma znaczenia)

    Problem bedzie jak wszystkei karty beda z chipem i obowiazkowym potwierdzaniem
    pinem.
    W tej chwili wiekszosc lepszych kart jest autoryzowanych podpisem.
    Jak WSZYSTKIE karty bedzie sie autoryzowac pinem, bedzie sie oplacalo stosowac
    rozwiazania masowo przechwytujace piny i informacje z kart.
    Jesli chodzi o bezpieczenstwo chipow - w tej chwili mozna juz na peczki za darmo
    (zwrot oplaty jesli sie skorzysta) zamawiac prepaidy bezstykowe jednoczesnie
    umozliwiajace autoryzacje pinem w tradycyjnym terminalu - wymarzony material do
    badan.