  • 1. Data: 2008-02-01 16:41:36
    Temat: [KK Citi] samoczynne podwyzeszenie limitu.
    Od: "marcin" <m...@g...pl>

    Dzis sie zalogowalem na citionline i patrze jakies dziwne cyferki. Jakoze ostatnio
    jest "nowy" citionline i
    zmienialem haslo - pomyslalem moze to nie moj rachunek :)
    Patrze na szczegolowy wykaz a tam kwota limitu inna.
    Uzywajac kalkulatora obliczylem wzrost o 45% poprzedniego limitu.
    Moze komus tez tak zrobili [?] Samo od siebie, nieproszac sie :)

  • 2. Data: 2008-02-01 17:02:01
    Temat: Re: [KK Citi] samoczynne podwyzeszenie limitu.
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 1 Feb 2008 16:41:36 +0000 (UTC), marcin wrote:

> [...]
    > Uzywajac kalkulatora obliczylem wzrost o 45% poprzedniego limitu.
    > Moze komus tez tak zrobili [?] Samo od siebie, nieproszac sie :)

    Praktycznie standard w Citi. U mnie kilkanaście dni temu już po raz 3 (na
    przestrzeni 2,5 roku) sami z siebie podnieśli mi limit karty. Za kilka dni
    powinieneś dostać pocztą z trąbką list, że zgodnie z paragrafem taki a
    takim regulaminu podnieśli Ci limit.

    Być może właśnie m. in. w tym celu Citi co jakiś czas sprawdza swoich
    klientów w BIKu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-02-01 17:04:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "marcin" <m...@g...pl> writes:

    > Moze komus tez tak zrobili [?] Samo od siebie, nieproszac sie :)

    A to nie wszystkim tak robia? Mnie juz dwa razy podnosili, za kazdym
    razem o 50%.

    MJ

  • 4. Data: 2008-02-01 17:18:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 18:04:30 +0100,
    osoba podpisana: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    napisała:

    > A to nie wszystkim tak robia? Mnie juz dwa razy podnosili, za kazdym
    > razem o 50%.

    Mi nie. Mithosowi chyba też nie :)

    KJ

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped

  • 5. Data: 2008-02-01 17:26:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mi nie. Mithosowi chyba też nie :)

    Bo nie wykorzystujesz ponad 80% limitu :D.

    MK

  • 6. Data: 2008-02-01 17:27:13
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 1 Feb 2008 17:18:02 +0000 (UTC), Kamil Jońca wrote:

    > Mi nie. Mithosowi chyba też nie :)

    Mithosowi nie podnieśli, bo to jemu zależało, żeby zwiększyli limit ;-)

    Być może zależy to jak wspomniałem od wyrażenia zgody na sprawdzanie w BIKu
    lub zawartości raportów z tegoż BIKu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2008-02-01 17:51:02
    Od: "marcin " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał(a):

    > Być może właśnie m. in. w tym celu Citi co jakiś czas sprawdza swoich
    > klientów w BIKu.

    Tylko, ze ja zadych dochodow nie posiadam a mam duze zaangazowanie w kredytowe 5 KK i
    kredyt
    w Citi - wszystko splacane na czas znaczy statusy 0 wszedzie byly ostanio :))
    wiec takie sprawdzanie w BIK to pic na wode, w kazdej chwili moge przestac placic
    (oczywiscie nie
    przestane ) ale teroretycznie mowie :P

    Co do KK to nawet zadowolony jestem, ale kredyt to zlodziejstwo w bialy dzien, choc
    potrzebowalem
    gotowki szybko to tylko dlatego wzialem, naszczescie jeszcze tylko kilka rat i koniec
    :) Ale i tak co
    miesiac list wysla z propozycja nowego kredytu :)

  • 8. Data: 2008-02-01 18:12:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> writes:

    > Być może zależy to jak wspomniałem od wyrażenia zgody na sprawdzanie
    > w BIKu

    A to oni pytaja o takie cos? Jakos nie przypominam sobie, ale moze to
    skleroza... I mozna nie wyrazic zgody?

    > lub zawartości raportów z tegoż BIKu.

    Nie wiem, co tam sie zbiera o mnie, ale nigdy nie bralem zadnego
    innego kredytu niz ta karta. To dobrze czy zle?

    MJ

  • 9. Data: 2008-02-01 18:23:40
    Od: bob <1...@x...pl>

    Mi też ostatnio sami z siebie podwyższyli limit na srebrnej MC. I to
    sporo. Święto jakieś u nich czy co?

  • 10. Data: 2008-02-01 19:30:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    marcin napisał(a):
> [...]
    > Uzywajac kalkulatora obliczylem wzrost o 45% poprzedniego limitu.
    > Moze komus tez tak zrobili [?] Samo od siebie, nieproszac sie :)

    Ja mialem karte ponad rok i nic nie podwyzszyli. Odmowili nawet
    podwyzszenia limitu po tym jak przedstawilem im rozne dokumenty
    potwierdzajace moje dochody.

    Dlatego tez zlikwidowalem konto i KK :)

    --
    Mithos