  • 1. Data: 2008-02-01 21:42:49
    Temat: najnizsze koszty limitu debetowego w koncie?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wydaje mi sie, ze mBank, z 1% minimum 25 zl za uruchomienie i coroczne
    przedluzanie, jest najatrakcyjniejsza oferta. Do tego oprocentowanie
    przy skorzystaniu tez jest stosunkowo niewysokie.
    Sprawdzam rozne konta, zwlaszcza tanie i darmowe nowinki pojawiajace
    sie ostatnio, ale gdy w kosztach prowadzenia uwzgledniam kredyt
    odnawialny na warunkach, jakie maja w TOiP, to od razu konkurencyjnosc
    konta spada.

    Macie jakies typy na tani limit?

  • 2. Data: 2008-02-01 21:51:26
    Temat: Re: najnizsze koszty limitu debetowego w koncie?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > sie ostatnio, ale gdy w kosztach prowadzenia uwzgledniam kredyt
    > odnawialny na warunkach, jakie maja w TOiP, to od razu konkurencyjnosc

    Ta...poczekać na promocję w mBanku. Mi dali limit 10k PLN bez
    papierkologii i bez opłaty za uruchomienie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2008-02-01 22:22:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Wydaje mi sie, ze mBank, z 1% minimum 25 zl za uruchomienie i coroczne
    > przedluzanie, jest najatrakcyjniejsza oferta. Do tego oprocentowanie
    > przy skorzystaniu tez jest stosunkowo niewysokie.

    A ile tam jest % ?

    Mi w Multi dali limit za free :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-02-01 22:34:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lut, 22:22, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A ile tam jest % ?

    Cos kolo 13 czy 14%

    > Mi w Multi dali limit za free :)

    Ale samo konto zwykle jest tam platne i to dosyc wysoko (chyba, ze
    spelniasz jakies inne parametry, ktore premiuja darmowym kontem i
    limitem)

  • 5. Data: 2008-02-01 22:35:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Cos kolo 13 czy 14%

    W Multi teraz jest afair 12 % Niedawno bylo mniej.

    > Ale samo konto zwykle jest tam platne i to dosyc wysoko (chyba, ze
    > spelniasz jakies inne parametry, ktore premiuja darmowym kontem i
    > limitem)

    Placisz min. za komfort posiadania oddzialu, do ktorego mozna isc oraz
    za darmowe przelewy. Przy koncie glownym to druga funkcjonalnosc moze
    miec spore znaczenie.

    Poza tym Multi daje KK z fajnymi limitami, darmowo i bez "papierow :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-02-01 23:41:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lut, 22:35, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Placisz min. za komfort posiadania oddzialu, do ktorego mozna isc oraz
    > za darmowe przelewy. Przy koncie glownym to druga funkcjonalnosc moze

    To mam w BPH, z ktorego mozliwe, ze zrezygnuje - dlatego patrze, gdzi
    najtaniej uruchomic alternatywne uslugi. mBank ma przelewy platne, ale
    zwykle przechowywanie biezacej gotowki na emaxplus z duza gorka
    pokrywa mi tak oplaty za 3 czy 4 przelewy w miesiacu jakie wykonuje.

    > Poza tym Multi daje KK z fajnymi limitami, darmowo i bez "papierow :)

    Ale nie maja zadnych "bajerow" - zwykla mozliwosc splacania w GP i to
    wszystko.

  • 7. Data: 2008-02-02 00:59:34
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 23:35:10 +0100, Mithos napisał(a):

    > Poza tym Multi daje KK z fajnymi limitami, darmowo i bez "papierow :)

    Zapomniałeś dodać "od niedawna", bo im pewnie fuchte klyentów wywiało jak
    nie lepiej ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-02-02 09:13:14
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Poza tym Multi daje KK z fajnymi limitami, darmowo i bez "papierow :)

    Ale jak sie cos stanie niedobrego z KK to reklamacje sie ciagna miesiacami.
    Jak Twoja reklamacja?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2008-02-02 10:35:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Placisz min. za komfort posiadania oddzialu, do ktorego mozna isc oraz
    > za darmowe przelewy. Przy koncie glownym to druga funkcjonalnosc moze
    > miec spore znaczenie.
    dokladnie tak jak piszesz to taki mBank + oddziały

    > Poza tym Multi daje KK z fajnymi limitami, darmowo i bez "papierow :)
    karty tam już nie mam

    też dostalem limit w koncie za friko w multi, ale po roku chcieli 40zł za
    odnowienie, aż tak bardzo mi nie zależało więc zrezygnowalem...

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2008-02-02 11:14:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):
    > Ale jak sie cos stanie niedobrego z KK to reklamacje sie ciagna miesiacami.
    > Jak Twoja reklamacja?

    Nie wiem. Czekam. Na razie mnie to nic nie kosztowalo.

    --
    Mithos