  • 31. Data: 2008-02-02 20:53:18
    Temat: Re: [KK Citi] samoczynne podwyzeszenie limitu.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sierp napisał(a):
    > tak sie zastanawiam - nie boicie sie wysokich limitow?

    Zalezy jaki bank.

    > Zastanawiam sie, na ile niebiezpieczna jest KK - w sensie straty
    > pieniedzy... W citi z tego co rozumiem wszystko, co jest stracone
    > powyzej 100pln pokrywa bank, ale jezeli stracilismy takze PIN (np.
    > zeskanowana karta) to jak rozumiem - bank nie pokrywa nic.

    Karty autoryzuje sie podpisem. PINu stracic sie nie da, gdyz w jednej
    karcie PINu nie mam, a w drugiej nawet ja go nie znam (totez, nie wyznam
    go nawet na torturach). Osobna kwestia jest to, ze mam zablokowana
    wyplate gotowki. Na KK Multi calkowicie, na KK Mille do minimalnego poziomu.

    > Czy w citi mozna nie miec ustawionego PINu? (w sensie nie aby nie
    > byl wymagany i od razu sie autoryzowala ;-) tylko aby nie bylo
    > mozliwosci jego uzywania)

    Nie mozna, nie przy pierwszej karcie. Ale mozna ja zastrzec i w kolejnej
    PINu juz mozna nie miec.

    > Zastanawiam sie jeszcze, czy sa jakies dodatkowe niebezpieczenstwa
    > zwiazane z kradzieza pieniedzy z KK?
    > (konkretnie w CITI, ale to chyba nie ma znaczenia)

    Niektore banki maja ubezpieczenia (bezplatne) np. do Golda Multi jest
    ubezpieczenie ponizej 150 euro (bo powyzej to i tak jest ubezpieczenie
    "ustawowe"). W Millenium takie ubezpieczenie jest juz platne.

    Reasumujac : przy karcie Multi nie boje sie niczego :) Przy karcie
    Millenium boje sie troszeczke. Natomiast przy karcie ING lub Raiffeisen
    balem sie bardzo :)

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2008-02-02 21:05:43
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Mithos pisze:

    > Zalezy jaki bank.

    gold w citi

    > Osobna kwestia jest to, ze mam zablokowana wyplate gotowki.

    oo, nie wiedzialem ze tak mozna - zorientuje sie w citi jak to jest
    i czy jest to mozliwe u nich

    > Nie mozna, nie przy pierwszej karcie. Ale mozna ja zastrzec i w kolejnej
    > PINu juz mozna nie miec.

    a to juz durne jest ;-)
    ale byc moze bede wymienial KK, bo chcialbym ze zdjeciem
    (tylko z powodu wiekszego bezpieczenstwa - teoretycznie..)

    > Niektore banki maja ubezpieczenia (bezplatne) np. do Golda Multi jest
    > ubezpieczenie ponizej 150 euro (bo powyzej to i tak jest ubezpieczenie
    > "ustawowe"). W Millenium takie ubezpieczenie jest juz platne.

    jak czytalem w regulaminie do karty, to bank odpowiada za wszystko
    co jest powyzej 100pln - chyba, ze (i tutaj cytat)
    "do Transakcji doszlo z winy klienta"
    Teraz pytanie, co to tak naprawde oznacza, bo ja to rozumiem jako
    powiedzenie komus, jaki mam pin i danie mu do łapki karty :-)

    Sierp

  • 33. Data: 2008-02-07 01:14:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin" fnvi3v$934$...@i...gazeta.pl

    Ja mam chyba pół roku i nie podwyższyli ani razu. :)
    Dwa razy się upomniałem. :)

    --

  • 34. Data: 2008-02-07 05:10:43
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:fodmla$ate$1@flis.man.torun.pl...

    > "marcin" fnvi3v$934$...@i...gazeta.pl
    >
    > Ja mam chyba pół roku i nie podwyższyli ani razu. :)
    > Dwa razy się upomniałem. :)

    za krotko masz KK