  • 11. Data: 2008-02-01 19:32:17
    Temat: Re: [KK Citi] samoczynne podwyzeszenie limitu.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > Mithosowi nie podnieśli, bo to jemu zależało, żeby zwiększyli limit ;-)

    No tak ale pismo o podwyzszenie wyslalem po 13 miesiacach posiadania
    karty (ze niby po roku sami podwyzszaja).

    Poza tym ich sprawa. KK wypowiedzialem 2 tyg temu, konto osobiste
    wypowiedzialem wczoraj.

    > Być może zależy to jak wspomniałem od wyrażenia zgody na sprawdzanie w BIKu
    > lub zawartości raportów z tegoż BIKu.

    Ja mam raporty idealne (aktualnie 5 KK, lacznie juz chyba z 8-9 -
    wszystko zawsze splacane w terminie), chyba ze o czyms nie wiem.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-02-01 19:33:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):
    > A to oni pytaja o takie cos? Jakos nie przypominam sobie, ale moze to
    > skleroza... I mozna nie wyrazic zgody?

    Mozna nie wyrazic zgody. Bank moze rowniez odmowic przyznania karty bez
    zadnego powodu :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-02-01 19:50:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Ja mam raporty idealne (aktualnie 5 KK, lacznie juz chyba z 8-9 -
    > wszystko zawsze splacane w terminie), chyba ze o czyms nie wiem.

    Widać bank uważa, ze większy _łączny_ limit na wszystkich kartach ci
    nie przysługuje...

    MJ

  • 14. Data: 2008-02-01 19:54:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):
    > Widać bank uważa, ze większy _łączny_ limit na wszystkich kartach ci
    > nie przysługuje...

    Dlatego tez postanowilem zmniejszyc limity i zrezygnowalem z karty Citi :)

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2008-02-01 20:02:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2008 18:26:54 +0100,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bo nie wykorzystujesz ponad 80% limitu :D.

    jakbys czytał uważnie moje posty to byś wiedział, że wykorzystałem. Raz
    nawet więcej niż 100% ;) [1]

    > MK

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 16. Data: 2008-02-01 20:46:10
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    marcin wrote:
    > Dzis sie zalogowalem na citionline i patrze jakies dziwne cyferki. Jakoze ostatnio
    jest "nowy" citionline i
    > zmienialem haslo - pomyslalem moze to nie moj rachunek :)
    > Patrze na szczegolowy wykaz a tam kwota limitu inna.
    > Uzywajac kalkulatora obliczylem wzrost o 45% poprzedniego limitu.
    > Moze komus tez tak zrobili [?] Samo od siebie, nieproszac sie :)

    A dlugo masz karte?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 17. Data: 2008-02-01 21:17:20
    Od: "marcin " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michal Raczko <U...@p...pl> napisał(a):

    > A dlugo masz karte?
    >
    > Pozdrawiam,

    Karte mam rok - moze tak raz do roku zwiekszaja.

    Jeszcze chyba nie zdarzylo mi sie wykorzystac 80% limitu jak inni pisza - zawsze tak
    okolo25% -
    50% maxymalnie bylo wykorzystanego.
    Z jednej strony sie ciesze, ze bank jakos pamieta o mnie heheh, choc to pewnie leci
    jakos z
    automatu.

  • 18. Data: 2008-02-01 21:21:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > jakbys czytał uważnie moje posty to byś wiedział, że wykorzystałem. Raz
    > nawet więcej niż 100% ;) [1]

    Raz to troche malo. Ja jak wykorzystywalem... praktycznie co miesiac... to
    mialem podnoszony. Pozniej jak zaczalem korzystac z innych kart, a limit byl
    juz na tyle duzy, ze nie bylo tak latwo go wykorzystac, przestal byc
    automagicznie podnoszony.
    Wazne jest tez czy otrzymales karte na podstawie standardowej procedury, czy
    moze w jakiejs promocji, bez skladania dokumentow. Teraz standardowa
    procedura jest karta bez dokumentow, ale kiedys tak nie bylo.

    MK

  • 19. Data: 2008-02-01 21:27:29
    Temat: Re: samoczynne podwyzeszenie limitu.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lut, 21:21, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > moze w jakiejs promocji, bez skladania dokumentow. Teraz standardowa
    > procedura jest karta bez dokumentow, ale kiedys tak nie bylo.

    Moze i rodzaj karty ma znaczenie?
    Ja mam Mastercard (nie podniesli) - chyba jak splace w lutym, to
    bedzie zaliczone pol roku posiadania.

  • 20. Data: 2008-02-01 22:52:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" fo02id$sm9$...@i...gazeta.pl

    > Raz to troche malo. Ja jak wykorzystywalem... praktycznie co miesiac...

    Przelewami czy płaceniem w sklepach?

    --