  • 21. Data: 2007-02-28 12:46:31
    Temat: Re: KK Carrefour
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

    > zastanawia mnie co to jest "blokada karty na wniosek klienta"?

    Jak zgubi?

    Grzexs

  • 22. Data: 2007-02-28 15:14:37
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Grzexs napisał(a):

    > Jak zgubi?
    >
    > Grzexs

    to sie ja zastrzega...ale kiedy ta blokada?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 23. Data: 2007-03-01 12:30:57
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > No nie zawsze przysyłają. Tak mi się przypomniał mój ulubiony
    > Cetelem Bank. Pierwszy zakup na raty - telewizor. Spłacony jakieś
    > 2 lata temu. Żadnej karty nie dostałem. Ba - do tej pory nie dostałem
    > żadnej
    > informacji o tym, że kredyt jest spłacony... Cierpliwie czekam.

    A skąd wiesz, że kredyt jest spłacony? Może jakaś wpłata nie doszła i bank
    sobie o Tobie przypomni wkrótce i przyśle kwotę naliczonych odsetek
    karnych... Ja zawsze sprawdzam, czy nawet najdrobniejszy kredyt jest
    spłacony i zamknięty, wtedy nie muszę już czekać i śpię spokojniej! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 24. Data: 2007-03-01 12:32:44
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > to sie ja zastrzega...ale kiedy ta blokada?

    Mozesz sobie od tak sobie zablokowac karte, a pozniej ja odblokowac, np. za
    pol roku... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 25. Data: 2007-03-01 12:41:33
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    Piterson napisał(a):

> [...]
    > karnych... Ja zawsze sprawdzam, czy nawet najdrobniejszy kredyt jest
    > spłacony i zamknięty, wtedy nie muszę już czekać i śpię spokojniej! ;-)

    Tego nigdy w 100% nie wiadomo... a jak sprawdzasz czy jest spłacony?
    Poza tym - nie sądzę, aby bank udzielił mi nowego kredytu w przypadku gdyby
    ten poprzedni nie był spłacony.

    --
    Jacek Wojaczyński

    JabberID: j...@j...wp.pl

  • 26. Data: 2007-03-02 22:09:15
    Od: t...@y...com

    On 1 Mar, 13:41, Jacek Wojaczyński <k...@p...pl> wrote:

    > Tego nigdy w 100% nie wiadomo... a jak sprawdzasz czy jest spłacony?
    > Poza tym - nie sądzę, aby bank udzielił mi nowego kredytu w przypadku gdyby
> [...]

    Ja sobie wyrobilam karte Leclerc i Carrefour, bo obie daja znizki do
    2% na wszystkie zakupy, a czasem robie tu lub tu, wiec korzystam z
    obu:) Tak sobie ustawiam przypominajke, jak dostaje wyciagi, ze nic
    nie place, tzn. zadnych kosztow, zadnych odsetek, wiec mam taniej i
    mieszcze sie w czasie, bo to jakos 2 miesiace mozna placic karta i
    splacic jak przyjdzie wyciag dopiero, polecam. Ale nie kazda karte, bo
    np. wiem, ze Tesco nic nie maja - zadnych rabatow, a zreszta mam ten
    sklep dalej i tam jest jakis taki nielad,nie lapie sie w tym markekcie

  • 27. Data: 2007-03-02 22:18:38
    Od: t...@y...com

  • 28. Data: 2007-03-06 09:47:40
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Jacek Wojaczyński napisał(a):

> [...]
    > 2 lata temu. Żadnej karty nie dostałem. Ba - do tej pory nie dostałem żadnej
    > informacji o tym, że kredyt jest spłacony... Cierpliwie czekam.

    GE Money (np Euro w tym banku mialo) tez nie wysyla informacji o splaceniu

  • 29. Data: 2007-03-06 09:53:13
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    A dziala ta karta w Championach ?