  • 11. Data: 2007-02-27 22:20:40
    Temat: Re: KK Carrefour
    Od: "Marcin" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jozek G. <j...@g...pl> napisał(a):

    > a jakie są w ogóle koszty takich kart "sklepowych" czy normalnie rozpatrują
    > tak jak w bankach czy może bardziej liberalnie można taką dostać

    Tak, karty są mailngowane, jeżeli brałeś cos na raty w jakimkolowiek sklepie
    w systemie ratalnym Lukasa, GEMoneyBanku, Cetelemu (te banki głównie są w
    marketach) i spłaciłes kredyt napewno Ci KK przyślą.

    Karte taką (Lukasa) najłatwiej dostać bo są "na dowód" ale dla tych co juz
    kiedys mieli kredyt ratalny i go prawidłowo spłacali.

    > czy to są normalne karty kredytowe?

    Normalne, ale płaskie. Juz lepiej wżiąć np. Błekitna KK z PKO płaska - ale
    dają bez zaświadczen (do 2k)

    > jakie limity z reguły?

    W Lukasie do 500 do 10k

    KK z Lukasa ze sklepów są Kartami Maxima tylko w innej oprawie graficznej
    (logiem sklepu) :P:P:P

    Ja bym takiej karty nie wziął. No chyba, żeby zamiast 50zł dawali 500 gratis
    to bym sie skusił :) A tak to szkoda zachodu.

    Lepiej miec karte z "normalnego" banku a nie z MCBanku, tym bardziej, że
    wiele kart jest wydawanych bez zaswiadczeń (polecam przeszukac archiwum
    grupy) a nie pakowac sie w jakis gówniany plastik z hipermarketu.

    Pozdr, a.swistak

  • 12. Data: 2007-02-27 22:26:42
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Karte taką (Lukasa) najłatwiej dostać bo są "na dowód" ale dla tych co juz
    > kiedys mieli kredyt ratalny i go prawidłowo spłacali.

    dokladnie tak

    > Normalne, ale płaskie. Juz lepiej wżiąć np. Błekitna KK z PKO płaska - ale
    > dają bez zaświadczen (do 2k)

    plaskie? te z Auchan sa embosowane, na 100% nie raz widzialem jak ludzie
    nimi placili

    > Ja bym takiej karty nie wziął. No chyba, żeby zamiast 50zł dawali 500 gratis
    > to bym sie skusił :) A tak to szkoda zachodu.

    karta Auchan ma te zalete, ze placac nia mozna uzyskac ciekawe rabaty i
    zbierac punkty czyli oplaca sie z niej korzystac przede wszystkim w
    sklepach Auchan

    > Lepiej miec karte z "normalnego" banku a nie z MCBanku, tym bardziej, że
    > wiele kart jest wydawanych bez zaswiadczeń (polecam przeszukac archiwum
    > grupy) a nie pakowac sie w jakis gówniany plastik z hipermarketu.

    karta to karta, bez znaczenia co jest na niej narysowane, niestety ta
    lukasowa z Auchan ma okropna TOiP

    ale i tak sobie ja kiedys wezme i potestuje, nie mam jeszcze takiego
    wynalazku w klaserze ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-02-27 22:39:16
    Od: "Marcin" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > plaskie? te z Auchan sa embosowane, na 100% nie raz widzialem jak ludzie
    > nimi placili

    http://www.auchan.pl/karta-visa-auchan.html

    Ja tam widze płaską i napisane ElectronicUseOnly - ale w realu nie
    widziałem, wiec spierac sie nie bede ;)

    > karta Auchan ma te zalete, ze placac nia mozna uzyskac ciekawe rabaty i
    > zbierac punkty czyli oplaca sie z niej korzystac przede wszystkim w
    > sklepach Auchan

    Dokładnie tak :)

    > karta to karta, bez znaczenia co jest na niej narysowane, niestety ta
    > lukasowa z Auchan ma okropna TOiP

    Ale ta z Auchan jest wyjątkowo brzydka

    > ale i tak sobie ja kiedys wezme i potestuje, nie mam jeszcze takiego
    > wynalazku w klaserze ;-))

    Ja za 2 miesiace koncze spłacac raty za TV wiec napewno Maxime przyslą, jak
    bedzie 1 rok za darmo to ja wezmę i tez przetestuje, a jak nie to ją zwróce
    w Lukasie, bo już mi śie te karty w portfelu nie mieszczą :)))

    Poza tym nienawidze autoryzacji karty PINem a te z Lukasa takie własnie są :(

  • 14. Data: 2007-02-27 22:45:25
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > http://www.auchan.pl/karta-visa-auchan.html
    >
    > Ja tam widze płaską i napisane ElectronicUseOnly - ale w realu nie
    > widziałem, wiec spierac sie nie bede ;)

    widzialem takie w realu i tez sie lekko zdziwilem, bo myslalem ze sa
    plaskie

    > Ale ta z Auchan jest wyjątkowo brzydka
    to kwestia gustu, widzialem juz brzydsze

    > Ja za 2 miesiace koncze spłacac raty za TV wiec napewno Maxime przyslą, jak
    > bedzie 1 rok za darmo to ja wezmę i tez przetestuje, a jak nie to ją zwróce
    > w Lukasie, bo już mi śie te karty w portfelu nie mieszczą :)))
    po co zwracac? albo nie aktywuj albo pouzywaj i zastrzez zaznaczajac, ze
    nie chcesz duplikatu i nigdzie nie bedziesz musial chodzic ;-)

    > Poza tym nienawidze autoryzacji karty PINem a te z Lukasa takie własnie są :(

    a ja mam i pinowe i na podpis ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 15. Data: 2007-02-27 22:59:05
    Od: "Marcin" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

> [...]

    To chyba w terminalu z PeKaO na podpis :) Bo tam nawet chipowa przechodzi na
    podpis :))

    Az sie boje jak chipy zagoszczą u nas na dobre i wszystko bedzie trzeba
    PINem zatwierdzać

  • 16. Data: 2007-02-28 10:45:25
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    Marcin napisał(a):

    > Tak, karty są mailngowane, jeżeli brałeś cos na raty w jakimkolowiek sklepie
    > w systemie ratalnym Lukasa, GEMoneyBanku, Cetelemu (te banki głównie są w
    > marketach) i spłaciłes kredyt napewno Ci KK przyślą.

    No nie zawsze przysyłają. Tak mi się przypomniał mój ulubiony
    Cetelem Bank. Pierwszy zakup na raty - telewizor. Spłacony jakieś
    2 lata temu. Żadnej karty nie dostałem. Ba - do tej pory nie dostałem żadnej
    informacji o tym, że kredyt jest spłacony... Cierpliwie czekam.

    Drugi zakup - aparat cyfrowy. zakupiony na początku lipca 2006r.
    Do tej pory bank nie uruchomił kredytu. Ponoć gdzieś zaginęła im umowa
    z moim podpisem... Cierpliwie czekam :)

    Jacek Wojaczyński

    JabberID: j...@j...wp.pl

  • 17. Data: 2007-02-28 10:59:15
    Od: "Marcin" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek Wojaczyński <k...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    żadnej
    > informacji o tym, że kredyt jest spłacony... Cierpliwie czekam.

    Moze miałes jakies opznienie, albo uznali cie za klienta podwyzszonego
    ryzyka ;)))) Albo miałes umowe na czas okreslony? Wiele moze byc czynników.

    Na 100 klientów którzy spłacili kredyt 99 napewno karte dostaną. Takie
    praktyki stosuje zarowno cetelem jak i lukas.

    Cetelem wysyła każdą złotówke do BIKu wiec polecam wydac 10zł na raport to
    zobaczysz czy rzeczywiscie masz kredyt zamkniety

    Heh to cierpliwy jestes :)

  • 18. Data: 2007-02-28 11:06:04
    Od: "Marcin heh" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

> [...]
    > czarnym i dawal chyba 1,5% rabatu na zakupy w sklepie Carrefour. Karta
    byla
    > wydawana razem z Cetelemem
    >
    > Przegladam wlasnie ich aktualna gazetke i zmieniaja karte.
    > Teraz bedzie to VISA, kolo cos na ksztalt złotego.
    > W reklamach na dole stron sa jeszcze info ze przy wyrobieniu karty dawac
    > beda 50zl + staly rabat na wszystkie zakupy.
    > Nigdzie nie ma info o tym, ale jako ze pozyczki gotowkowe daje im Lukas to
    > chyba i z karta tam przeszli (no i znajome 50zl gratis jak w L.Eclerc).

    Juz jest info na :

    http://hydepark.prnews.pl/index.php/lukas_bank_wygry
    zl_cetelem_bank_z_carrefo
    ura,display,26701

  • 19. Data: 2007-02-28 11:06:36
    Od: "Marcin" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 20. Data: 2007-02-28 12:04:00
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    Marcin napisał(a):

    > Moze miałes jakies opznienie, albo uznali cie za klienta podwyzszonego
    > ryzyka ;)))) Albo miałes umowe na czas okreslony? Wiele moze byc czynników.

    Opóźnień nie miałem. Mogłem mieć wtedy umowę na czas określony, ale co to ma
    do rzeczy?

    > Na 100 klientów którzy spłacili kredyt 99 napewno karte dostaną. Takie
    > praktyki stosuje zarowno cetelem jak i lukas.

    Mnie ciekawi tylko jedno - po cholerę przysyłają na siłę ludziom karty?
    Karty, które w 99% przypadków nikomu nie są potrzebne.

    > Cetelem wysyła każdą złotówke do BIKu wiec polecam wydac 10zł na raport to
    > zobaczysz czy rzeczywiscie masz kredyt zamkniety

    Każdą złotówkę - jeśli kredyt nie był prawidłowo spłacany, tak?
    A co jeśli kredyt nie został w ogóle uruchomiony? Mam nadzieję, że przez
    kupno aparatu nie znajdę się w jakimś BIKu...

    > Heh to cierpliwy jestes :)

    Ano, na początku często do nich dzwoniłem. Ale skoro oni lub sklep zgubili
    papiery to wyluzowałem i cierpliwie czekam :)

    --
    Jacek Wojaczyński

    JabberID: j...@j...wp.pl