  • 1. Data: 2007-02-27 08:27:07
    Temat: KK Carrefour
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    Nie bylo chyba jeszcze info na grupie:

    Dotad Carrefour oferowal karte Mastercard pod swoja marka - w kolorze
    czarnym i dawal chyba 1,5% rabatu na zakupy w sklepie Carrefour. Karta byla
    wydawana razem z Cetelemem

    Przegladam wlasnie ich aktualna gazetke i zmieniaja karte.
    Teraz bedzie to VISA, kolo cos na ksztalt złotego.
    W reklamach na dole stron sa jeszcze info ze przy wyrobieniu karty dawac
    beda 50zl + staly rabat na wszystkie zakupy.
    Nigdzie nie ma info o tym, ale jako ze pozyczki gotowkowe daje im Lukas to
    chyba i z karta tam przeszli (no i znajome 50zl gratis jak w L.Eclerc).

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 2. Data: 2007-02-27 08:50:11
    Temat: Re: KK Carrefour
    Od: "Marcin" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

> [...]
    > chyba i z karta tam przeszli (no i znajome 50zl gratis jak w L.Eclerc).

    Gazetki nie wiedziałem, ale wyczytałem, że zmienili Cetelem na Lukas Bank :)

    Karta napewno bedzie płaska w ElectronicUseOnly :P

  • 3. Data: 2007-02-27 08:52:32
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:es0rc2$is2$1@inews.gazeta.pl, *Marcin* wrote:

    > Gazetki nie wiedziałem, ale wyczytałem, że zmienili Cetelem na Lukas
    > Bank :)
    >
    > Karta napewno bedzie płaska w ElectronicUseOnly :P

    Potwierdzam :)
    Jak sie wczytalem w te robaczki, bo karta neiduza to po lewej widac ten
    magiczny napis. I cyferki takie plasko-biale.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 4. Data: 2007-02-27 20:49:01
    Od: "Jozek G." <j...@g...pl>

    a jakie są w ogóle koszty takich kart "sklepowych" czy normalnie rozpatrują
    tak jak w bankach czy może bardziej liberalnie można taką dostać

    czy to są normalne karty kredytowe?

    jakie limity z reguły?

  • 5. Data: 2007-02-27 21:15:17
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Jozek G. napisał(a):
    > a jakie są w ogóle koszty takich kart "sklepowych" czy normalnie rozpatrują
    > tak jak w bankach czy może bardziej liberalnie można taką dostać
    >
    > czy to są normalne karty kredytowe?
    >
    > jakie limity z reguły?

    sa to zupelnie normalne kk, wydaje je przeciez bank, a nie sklep

    zachecam do zapoznania sie z TOiP takiej karty, wzialem sobie kiedys
    ulotke dot. karty Auchan (tez Lukas Bank) i warunki cenowe byly szokujace!

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-02-27 21:18:52
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > zachecam do zapoznania sie z TOiP takiej karty, wzialem sobie kiedys
    > ulotke dot. karty Auchan (tez Lukas Bank) i warunki cenowe byly szokujace!

    w ktora strone ? :)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 7. Data: 2007-02-27 21:23:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > w ktora strone ? :)

    negatywnie, dlugo szukalem, ale nie udalo mi sie znalezc TOiP tej karty
    w necie...pozniej sie okazalo dlaczego

    karta przeznaczona przede wszystkim dla osob malozarabiajacych (min.
    450zl netto dochodu) i zupelnie nieswiadomych, w miejscu gdzie skladalo
    sie wniosek o karte bylo kilka osob (chwile tam stalem), nikt nie pytal
    o koszty zwiazane z nia, a jak chcialem TOiP to kobita chwile szukala,
    bo "nikogo to wczesniej nie interesowalo"

    bank i sklep jakos musza zarobic na tych wszystkich skarbonkach i innych
    rabatach...nic za darmo

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-02-27 21:39:02
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:es277n$oa0$1@news.onet.pl, *Cyprian Prochot* wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > w ktora strone ? :)

    sam sie przekonaj :)
    http://www.swiataccord.pl/tabela%20oplat%20i%20prowi
    zji.pdf

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 9. Data: 2007-02-27 21:54:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > sam sie przekonaj :)
    > http://www.swiataccord.pl/tabela%20oplat%20i%20prowi
    zji.pdf

    a jednak jest ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-02-27 21:58:32
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    zastanawia mnie co to jest "blokada karty na wniosek klienta"?

    --
    pozdr.
    RobertS