  • 1. Data: 2007-02-26 23:17:56
    Temat: Bank dla Sp. z o.o.
    Od: "Bart Prokop" <b...@t...com>

    Szukam czegoś podobnego do mBanku lub Inteligo ale DLA SP. Z O.O. Chodzi mi
    głownie o taniość (względną darmowość) Inteligo/mBanku i ich mobilność.
    Inaczej mówiąc nie uśmiecha mi się Peako z 50 zł miesięcznie za manie
    rachunku.

    Jakieś typy?

    BP

  • 2. Data: 2007-02-26 23:34:22
    Temat: Re: Bank dla Sp. z o.o.
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > głownie o taniość (względną darmowość) Inteligo/mBanku i ich mobilność.
    > Inaczej mówiąc nie uśmiecha mi się Peako z 50 zł miesięcznie za manie

    VW Bank direct, 0zl za konto i przelewy dla sp. z o.o.
    pod warunkiem, ze nie chcesz bawic sie w obsluge gotowkowa...bo z tym
    jest klopot, karta 50zl rocznie...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-27 20:39:46
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Bart Prokop napisał(a):
> [...]
    > głownie o taniość (względną darmowość) Inteligo/mBanku i ich mobilność.
    > Inaczej mówiąc nie uśmiecha mi się Peako z 50 zł miesięcznie za manie

    w bz wbk konto kosztuje 15 zl przez okres 2 lat, pozniej 30 zlotych
    jak jestes z wrocka to prosze o maila

    g...@s...pl

  • 4. Data: 2007-02-27 20:54:45
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Bart Prokop wrote:

    > Jakieś typy?

    mbank lub vw bank

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-02-27 21:24:20
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > mbank lub vw bank

    mbank nie prowadzi kont dla sp. z o.o. wiec odpada

    --

    pozdr.
    RobertS