  • 21. Data: 2004-02-08 16:24:20
    Temat: Re: KK BZWBK i "Twoje Bezpieczeństwo"
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > poprosic o Oni mieli naliczając tą opłate

    poprosic, czy tez zapytac badz zaproponowac... tak, masz racje, obojetnie
    jak to nazwiesz/nazwe ja - taka kolejnosc bylaby prwaidlowa, lepsza

    > - ciekawe ile na tym nieuczciwie
    > zarobią?

    to zalezy jak kto sprawdza swoje konto (saldo) i pilnuje tego.
    na "Colberg " <c...@W...gazeta.pl> chyba zarobia, stwierdzilem po
    przeczytaniu tego, co pisal w innym watku ;)))

    zbyszko janke

  • 22. Data: 2004-02-10 15:40:56
    Temat: Re: KK BZWBK i "Twoje Bezpieczeństwo" - pobiorą jeśli nie pobrali
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm>

    Zaalarmowany sprawdziłem zestawienie i okazało że nic nie pobrali. Okazało
    się, że jako stary użytkownik mam styczneń za free i pobiorą dopiero w
    lutym. Nowym użytkownikom dają 2 miesiące za free.
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194645

    Zadzwoniłem i zrezygnowałem, choc pani bardzo była namolna i pytała czy na
    pewno wiem, jakie to fajne.

    Jednocześnie zapierała się jak żaba w błocie, że z grudniowym zestawieniem
    przesłali PEŁNĄ informację o ubezpieczeniu. Czy ktoś to dostał? Może jakimś
    maczkiem pod wyciągem napisały?

    AS

  • 23. Data: 2004-02-10 15:58:06
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 10 Feb 2004 16:40:56 +0100, "Andrzej Stopa"
    <a...@p...fm> wrote:

    >Jednocześnie zapierała się jak żaba w błocie, że z grudniowym zestawieniem
    >przesłali PEŁNĄ informację o ubezpieczeniu. Czy ktoś to dostał? Może jakimś
    >maczkiem pod wyciągem napisały?

    Na odwrocie wyciagu (mam tylko 1 strone) wygenerowango 9 grudnia mam o
    tym informacje. I nie maczkiem tylko wrecz przeciwnie - zajmuje 3/4
    strony. Jest tam też napisane, że korzystanie z pakietu jest
    dobrowolne i że począwszy od 2.01.2004 możesz dokonać rezygnacji
    dzwoniąc pod numer...

    PG

  • 24. Data: 2004-02-10 16:12:38
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm>

> [...]
    > strony. Jest tam też napisane, że korzystanie z pakietu jest
    > dobrowolne i że począwszy od 2.01.2004 możesz dokonać rezygnacji

    Używam podglądu w internecie, nie czytam więc w ogóle wyciągów papierowych
    (najwyżej pobieżnie przed wyrzuceniem), to strony odwrotnej nie widziałem
    ani razu. A więc sam sobie jestem winny, bo powinienem spodziewać się
    najgorszego, że wyskoczy z koperty.

    W systemie internetowym nie zająkneli sie złodzieje ani słowem

    AS

  • 25. Data: 2004-02-10 16:15:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 10 Feb 2004 17:12:38 +0100, "Andrzej Stopa"
    <a...@p...fm> wrote:

> [...]
    >najgorszego, że wyskoczy z koperty.
    >
    >W systemie internetowym nie zająkneli sie złodzieje ani słowem

    To tak jak i ja :)
    Informacje na wyciagu papierowym odszukalem dopiero teraz, na prosbe
    autora poprzedniego postu. A o ubezpieczeniu dowiedzialem sie chyba tu
    na grupie.

    PG

  • 26. Data: 2004-02-10 16:17:44
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    A nie bardziej elegancko by bylo gdyby tam napisali jaka to
    wspaniala rzecz to ubezpieczenie i zeby je zamowic trzeba zadzwonic
    po odpowiedni nr.

    Piotr Wójtowicz

  • 27. Data: 2004-02-10 16:45:24
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 06 lut 2004 at 20:49 GMT,
    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> napisał(a):

    > Też złożyłem reklamacje, i też mnie to wkurza. Chyba pożegnam się z tym

    Dostałem zwrot kwoty na konto. Teraz już tylko niesmak pozostał.

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 28. Data: 2004-02-10 17:10:02
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 10 Feb 2004 17:17:44 +0100, "Piotr Wójtowicz"

    >A nie bardziej elegancko by bylo gdyby tam napisali jaka to
    >wspaniala rzecz to ubezpieczenie i zeby je zamowic trzeba zadzwonic
    >po odpowiedni nr.

    Byloby. Zysku z tego co zrobili nie widze (zwlaszcza ze teraz bez
    szemrania zwracaja oplate po zlozeniu reklamacji) za to straty jak
    najbardziej. Ale coz - Citi-styl rozprzestrzenia sie po innych bankach
    niczym wirus :)

    PG

  • 29. Data: 2004-02-10 22:19:32
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2004 17:17:44 +0100, Piotr Wójtowicz napisal/a:

    > A nie bardziej elegancko by bylo gdyby tam napisali jaka to wspaniala
    > rzecz to ubezpieczenie i zeby je zamowic trzeba zadzwonic po odpowiedni
    > nr.
    a nie zrobili tak dlatego, że tego ubezpieczenia nie mozna sobie tak po
    prostu zamówić i jedynym sposobem żeby zostać nim objętym jest:
    a)dostać nową kartę z limitem kredytowym
    b)załapac sie przy wprowadzaniu tego ubezpieczenia
    ??

    --
    KrzysiekL

  • 30. Data: 2004-02-11 12:48:56
    Temat: Re: KK BZWBK i "Twoje Bezpieczenstwo" - pobior? je?li nie pobrali
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

> [...]
    > a)dostać nową kartę z limitem kredytowym
    > b)załapac sie przy wprowadzaniu tego ubezpieczenia

    Bzdura do kwadratu.

    Piotr Wójtowicz