  • 1. Data: 2004-02-06 20:13:58
    Temat: jeszcze raz o czeku
    Od: "urszula" <s...@w...SPAMpl>

    witam!
    pytałam ostatnio jak wygląda realizacja czeku i strasznie mnie zaskoczyło że
    trzeba tyle czekać. Poszperałam na googlach i wyszło mi że niektóre czeki
    moga być skupywane przez bank. niestety nie sprecyzowano w jakich sytuacjach
    jest to mozliwe. czy moze ktoś z waz wiec coś na ten temat?a teraz mam
    jeszcze inną sprawę - osoba wystawiająca czek nie wiedziała ze moje miejsce
    zameldowania jest inne niżmiejsce zamieszkania i czek został wystawiony na
    miejsce zamieszkania. czy mam szanse na jego realizacje?
    urszula

  • 2. Data: 2004-02-06 21:55:42
    Temat: Re: jeszcze raz o czeku
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c00sho$fjj$1@news.onet.pl>, s...@w...SPAMpl says...
> [...]
    > zameldowania jest inne niżmiejsce zamieszkania i czek został wystawiony na
    > miejsce zamieszkania. czy mam szanse na jego realizacje?

    Pewnie chodzi o czeki bankierskie

  • 3. Data: 2004-02-08 20:39:42
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "urszula" <s...@w...SPAMpl> wrote:

> [...]
    > zameldowania jest inne niżmiejsce zamieszkania i czek został wystawiony na
    > miejsce zamieszkania. czy mam szanse na jego realizacje?

    Spróbuj w Banku Handlowym, ale w tej części korporacyjnej...

    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside

  • 4. Data: 2004-02-10 07:35:29
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    Użytkownik "urszula" <s...@w...SPAMpl> napisał w wiadomości
> [...]
    czeki
    > moga być skupywane przez bank. niestety nie sprecyzowano w jakich

    Możliwe jest w sytuacjach, które określają przepisy wewnętrzne danego
    banku.
    Nie sądzę, że ktoś Ci na grupie szczegółowo opisze takie wewnętrzne
    procedury ;)