  • 11. Data: 2004-02-07 19:19:08
    Temat: Re: KK BZWBK i
    Od: "Colberg " <c...@W...gazeta.pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(a):

    > nie chodzi mi o ten konkretny produkt, a o pewien styl uprawiania
    > biznesu

    Hmmm... Może raczej o "styl bycia klientem"? :-)
    O ile wiem - wystarczy uważnie przeczytać podsunięte do podpisania papiery -
    i zaznaczyć pewne opcje dotyczące ubezpieczenia. No ale jak ktoś podpisuje w
    ciemno... To sam sobie szkodzi!

    Colberg

  • 12. Data: 2004-02-07 19:36:42
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Colberg " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    papiery -
    > i zaznaczyć pewne opcje dotyczące ubezpieczenia. No ale jak ktoś podpisuje

    nie wiesz co mówisz - ubezpieczenie KK zostało narzucone klientom po cichu i
    podstępnie - właśnie o to chodzi, że nic sie nie podpisywało...
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2004-02-07 19:51:06
    Od: "Colberg " <c...@N...gazeta.pl>

    gasper <g...@p...com> napisał(a):

    > nie wiesz co mówisz - ubezpieczenie KK zostało narzucone klientom po cichu i
    > podstępnie - właśnie o to chodzi, że nic sie nie podpisywało...
    > Pozdrawiam

    To ciekawe... Posługuję się KK BZ WBK, tak samo jak i moja żona, od kilku
    lat. I nie przypominam sobie abym kiedykolwiek płacił ubezpieczenie, o którym
    traktuje wątek. Za to przypominam sobie - bardzo wyraźnie - że na ostatnim
    wniosku zaznaczałem, iż takie ubezpieczenie mnie nie interesuje...
    W poniedziałek wezmę do ręki druki z oddziału i zapytam dziewczyn... ale cała
    ta sprawa pachnie mi fałszywą sensacją.

    Pozdrawiam
    Colberg

  • 14. Data: 2004-02-07 20:09:34
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

> [...]
    > traktuje wątek. Za to przypominam sobie - bardzo wyraźnie - że na ostatnim
    > wniosku zaznaczałem, iż takie ubezpieczenie mnie nie interesuje...

    Co to znaczy na ostatnim wniosku?
    Ja tez mam karte w WBK z 3 lub 4 lata i po prostu mi ja wznawiaja
    bez zadnych wnioskow.

    No i kiedy zaznaczales info o tym, ze Cie to nie interesuje?
    "Twoje bezpieczenstwo" wymyslili niedawno wiec jak
    mogles sobie go nie zyczyc 3 lata temu?

    Z wyciagiem nic do chaty mi nie przyslali.
    Ani informacji o zamiarze wprowadzenia tego
    rewelacyjnego ubezpieczenia ani druku pozwalajacego go anulowac.

    > W poniedziałek wezmę do ręki druki z oddziału i zapytam dziewczyn... ale
    cała
    > ta sprawa pachnie mi fałszywą sensacją.

    Nie masz mozliwosci sprawdzenia operacji na karcie via net?
    To by od razu wyjasnilo sprawe.

    Stawiam 5 zl :) ze masz pobrana oplate za to ubezpieczenie.
    O ile miales jakies ujemne saldo na karcie - ale raczej innego na
    koncie karty sie nie spotyka :)

    Piotr Wójtowicz

  • 15. Data: 2004-02-07 20:59:58
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Colberg " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To ciekawe... Posługuję się KK BZ WBK, tak samo jak i moja żona, od kilku
    > lat. I nie przypominam sobie abym kiedykolwiek płacił ubezpieczenie, o

    to sie k..wa zdziwisz ;))))) jak ja

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2004-02-07 22:15:06
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > traktuje wątek. Za to przypominam sobie - bardzo wyraźnie - że na ostatnim
    > wniosku zaznaczałem, iż takie ubezpieczenie mnie nie interesuje...

    No widzisz. Ja także myślałem, że płacę za te ubezpieczenia, na które
    świadomie wyraziłem zgodę we wniosku lub ewentualnie w dodatkowo podpisanej
    umowie. Ale okazuje się że w tym przypadku moja zgoda nie jest wymagana...

    Miłego dnia
    Tomek

  • 17. Data: 2004-02-08 15:12:02
    Temat: Re: KK BZWBK i "Twoje Bezpieczeństwo"
    Od: "al" <a...@...wp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W moim przypadku też zarejestrowała reklamację. Powiedziała że środki
    zostaną
    > zwrócone za miesiąc przy kolejnym cyklu rozliczeniowym. Zobaczymy.
    >
    > Miłego dnia
    > Tomek

    Mam to samo, cofnięcie niechcianej "usługi" plus reklamacja.
    Chyba się za bardzo przypatrywali w WBK jak działa Citi :-)

  • 18. Data: 2004-02-08 15:28:09
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Colberg " napisał(a):

    > To ciekawe... Posługuję się KK BZ WBK, tak samo jak i moja żona, od kilku
    > lat. I nie przypominam sobie abym kiedykolwiek płacił ubezpieczenie, o
    którym
    > traktuje wątek.

    bo go nie bylo ani 3 ani 4 ani nawet 1 rok temu ;)))

    > Za to przypominam sobie - bardzo wyraźnie - że na ostatnim
    > wniosku zaznaczałem, iż takie ubezpieczenie mnie nie interesuje...

    jakim ostatnim wniosku? ty co roku wypelniasz jakies wnioski? :-)))
    nikt nie zaznaczal braku zainteresowania tym ubezpieczeniem, bo takiego
    pytania nie bylo. usluga zostala wprowadzona w 2004 roku w styczniu,
    obligatoryjnie dla kazdego posiadacza KK BZ WBK. sprawdz swoje zestaienie -
    dolary przeciw orzechom, ze i tobie pobrali, tylko nie wiesz, bo nie masz
    dostepu do historii przez internet ( - czas aktywowac :-> )

    > ale cała
    > ta sprawa pachnie mi fałszywą sensacją.

    masz racje - cala grupa ma urojenia - nikomu nie pobrali, ale wszyscy o tym
    pisza ;)))
    zbyszko janke

  • 19. Data: 2004-02-08 15:31:32
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > zostaną

    witam.
    bez zadnego klopotu i bez zadnych "zadan", po prostu wystarczy poprosic o
    cofniecie tej oplaty i zrezygnowac z niej.
    u mnie zwrot srodkow nastapil po trzech dnaich roboczych
    szybko, milo, bezproblemowo i przez telefon ;)
    zbyszko janke

  • 20. Data: 2004-02-08 16:14:45
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam.
    > bez zadnego klopotu i bez zadnych "zadan", po prostu wystarczy poprosic o
    > cofniecie tej oplaty i zrezygnowac z niej.

    poprosic o Oni mieli naliczając tą opłate - ciekawe ile na tym nieuczciwie
    zarobią?