  • 1. Data: 2004-02-06 20:13:11
    Temat: Ankieta Lukasa...
    Od: Michał Rolka <m...@m...nie.dla.spamu.mrc.homeip.net>

    http://www.lukas.com.pl/e-bank.asp

    hmm...

    Michał (acha - dostałem dziś 1 zł bonusu za używanie karty :)

  • 2. Data: 2004-02-06 21:16:50
    Temat: Re: Ankieta Lukasa...
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 21:13, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Michał Rolka
    wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > http://www.lukas.com.pl/e-bank.asp
    > hmm...
    > Michał (acha - dostałem dziś 1 zł bonusu za używanie karty :)

    Czyżby Lukas chciał sprawdzić, czy ma równie zdesperowanych klientów ?

    Swoją drogą opcja, którą zaznaczyłem (11 i więcej<pominąłem te
    "sms'owe">) jakoś mało popularna ... Cie gwint jasny ... będzie kolejna
    zmiana TOiP ? ;)

    UWAGA - NIE PANIKUJĘ ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 3. Data: 2004-02-07 17:19:52
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "Michał Rolka" <m...@m...nie.dla.spamu.mrc.homeip.net> napisał w
    wiadomości news:c00sgk$f3i$1@news.onet.pl...
    > http://www.lukas.com.pl/e-bank.asp
    >
    > hmm...
    >
    > Michał (acha - dostałem dziś 1 zł bonusu za używanie karty :)
    No właśnie, czy jak mam kartę VISA Electron, za którą płacę 1 zł i dokonam
    nią płatności za 600 zł, to jestem 1 zł do przodu ?

  • 4. Data: 2004-02-07 18:19:22
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Jakub Zysnarski wrote:

    > No właśnie, czy jak mam kartę VISA Electron, za którą płacę 1 zł i dokonam
    > nią płatności za 600 zł, to jestem 1 zł do przodu ?

    Zgadza się ;-) "Zarabiasz" wtedy na swoim koncie w Lukasie 12 PLN
    rocznie ;-)