  • Data: 2004-03-01 10:33:57
    Temat: Re: Jakim dowodem jest wtórnik?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/1/2004 10:47 AM, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Tylko, że reklamować może JEDYNIE zleceniodawca i JEDYNIE w banku
    > zleceniodawcy.

    Zgoda, z odbiorcą powinien uzgodnić, czy jest zgodność nrów kont etc.

    > A jeśli on zwyczajnie nie ma zaksięgowanej na rachunku tej wpłaty? Więc
    > gościu stwierdza, że tej wpłaty u nas zwyczajnie NIE MA i rolą zleceniodawcy
    > jest, aby zrobić wszystko, aby się tam znalazła. Odbiorca nie może nic
    > nigdzie reklamować, bo nic nie zlecał.

    Jeżeli nie ma zaksięgowanej - mozna sytuacje odwrócić żądając okazania
    wyciągu z konta; jeżeli to nie pomoże, to zleceniodawca powinien zwrócić
    się do swego banku.
    Ilość prób okazania fałszywego dowodu wpłaty jest zatrważająca - dla
    mnie obecność środków na koncie jest jedynym dowodem - tyle tylko, że w
    odróżnieniu od wielu firm/instytucji jestem w stanie szybko i skutecznie
    to sprawdzić, czego nie moge powiedzieć o wybranych operatorach telekom,
    firmach leasingowych etc.

    PZdr: Catbert