  • Data: 2004-03-03 17:03:28
    Temat: Re: Jakim dowodem jest wtórnik?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SP9LWH" <s...@a...pl> writes:

    > Naprawdę ?

    Oczywiscie.

    > To na ile można skarżyć pracownika wierzyciela za wyłudzenie polegające na
    > tym, że ów pracownik nie ma dostępu na bieżąco do wyciągów bankowych własnej
    > firmy. Informację o zapłacie dostanie za kilka dni albo wcale - bo ktoś się
    > gdzieś w literkach, cyferkach pomylił :-(

    Niezupelnie rozumiem. Kto i co od kogo wyludzil? Nie jest istotny dostep
    kogokolwiek do jakichkolwiek wyciagow, jesli przelew zostal zaksiegowany
    na koncie wierzyciela, to zaplata nastapila, jesli nie, to nie.
    Jesli firma potrzebuje szybkiego dostepu do informacji o przychodzacych
    przelewach, to sobie kupuje w banku stosowna usluge, i nie ma problemu
    - klient moze odebrac towar chwile po zaksiegowaniu przelewu przez bank.
    Znane mi firmy, ktore tego potrzebuje, wlasnie tak robia.

    Kto sie mial pomylic w literkach i co ma z tego wynikac?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH