  • Data: 2004-03-01 19:55:52
    Temat: Re: Jakim dowodem jest wtórnik?
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c1vqs4$cms$1@news.onet.pl...

    > Podstawę prawną poproszę !!!!

    Załóżmy - mam firmę i odbieram płatności od klientów. Klient pokazuje
    kwitek, że zapłacił. Ja _sprawdzam_ u siebie i widzę, że wpłaty nie ma.
    Dlaczego mam pokazywać mu _mój_ wyciąg / w jakikolwiek inny sposób pozwolić
    mu sprawdzić _mój_ rachunek ?

    Stwierdzam, że takiej wpłaty NIE MA na moim rachunku i tyle. Bo jej NIE MA.

    Oczywiście nie mówię o tworach typu US, tylko o sytuacji, gdy _naprawdę_
    sprawdzam, czy taki przelew u mnie jest.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info