  • Data: 2004-03-01 18:59:34
    Temat: Re: Jakim dowodem jest wtórnik?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Catbert <v...@w...pl> writes:

    > Moja reakcja na taka odmowę bywa różna, w zalezności od poczucia
    > humoru w konkretnym dniu - jeżeli ktoś twierdzi, że "nie widzi" to
    > proszę o kontakt z osobą upoważnioną i proponuje usługę "usprawnienie
    > śledzienia wpływu należności" + szkolenie + coś tam po promocyjnej
    > cenie 25000 zł.

    A jesli ten ktos mowi ze oczywiscie on jest osoba upowazniona (tylko
    do czego?), a usluge mozesz sobie zachowac dla siebie? To co wtedy
    robisz?

    > Mając odrobine fantazji mozna podciągnąć takie działanie (żądanie
    > zapłaty ponownej, gdy juz została dokonana, bo przecież została) pod
    > próbe wyłudzenia, etc.

    Podciagnac to mozna pod wiele rzeczy, i co z tego?
    On z kolei moze podciagnac Twoje "szkolenie" pod probe spowodowania
    smierci przez uduszenie smiechem.

    Dla wierzyciela (dla dluznika zreszta tez) momentem dokonania zaplaty
    jest zaksiegowanie srodkow na koncie bankowym. Jesli to nie nastapilo,
    to wierzyciela nie interesuje, ze dluznik mu te pieniadze "wyslal" itp.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH