  • Data: 2004-03-01 23:35:58
    Temat: Re: Jakim dowodem jest wtórnik?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c204g5$pp8$1@news.onet.pl...
    > Oczywiście nie mówię o tworach typu US, tylko o sytuacji, gdy _naprawdę_
    > sprawdzam, czy taki przelew u mnie jest.

    Aaaaaaaaa!
    Ja z Twoich wcześniejszych wypowiedzi odniosłem wrażenie, że w ogromnej
    organizacji (TVK, US ?) ostatni "informator" ma w d* sprawdzanie, czy forsa
    naprawdę nie wpłynęła i bez pewności, że NA PEWNO jej nie ma zbywa klienta:
    NIE, BO NIE:-(

    Co może zrobić dłużnik ? Okazać kwity, złożyć reklamację w swoim banku.
    Po miesiącu albo kwartale dowie się, że forsa była na rachunku wierzyciela
    ????
    A w miedzy czasie wierzyciel nie dostarczył mu usługi (TVK), nasłał
    komornika (US) ?
    US kiedyś "brylował" w wysyłaniu idiotycznych pism o zaleganiu z zapłatą
    podatków, wraz z kwotą za wystawienie tego złośliwego pisma i egzekucją
    komorniczą,...., bo biurwa źle w komputer wklepała :-(
    I oczywiście "święte krowy" kierowniczki z US podpisujące te wezwania, nie
    poczuwały się do obowiązku materialnego naprawienia szkody:-(
    Ważne Urzędniczki kazały pisać podania o przeksięgowanie, tego co ich ludzie
    spieprzyli:-(
    Taką p* to tylko "puścić wolno" z dachu US na beton:-(