eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo? › Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
    From: "August" <@www.augustowski.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za
    darmo?
    Date: Wed, 1 Jun 2005 21:00:33 +0200

    W artykule news:d7kvuf$g5m$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

    > Nie ma problemu. Żelazkowe operacje powinny być autoryzowane
    > telefonicznie. A nawet gdyby nie, to i tak jak bank dostanie info o
    > transakcji to obciąży konto (choćby to miało oznaczać niedozwolony debet
    > dla jego posiadacza :-)))

    No tak, ale na żelazku można zapłacić np. w co drugim (koloryzując)
    schonisku w
    czeskich Sudetach, bez żadnej autoryzacji telefonicznej.

    IMO bank, wydając te kart debetowe wypukłe, o których wspominacie
    (wymieniacie nawet ich nazwy), ma to chyba na uwadze, zabezpieczając się
    albo dodatkową umową (kredytową) albo wiarygodnym stażem klienta.

    Cieżko mi sobie wyobrazić że nagle np. mBank wydaje karty debetowe wypukłe
    (nawet załóżmy bez możliwości IO) każdemu bez opłat, a potem lata za 800
    tys. klientów którzy napłacili w Europie ;-)
    Może moje wątpliwości sa zbyt błahe, lecz mną targają.

    --
    S pozdravem,
    August