eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo? › Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo ?
  • Data: 2005-06-02 11:19:09
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo ?
    Od: "szlovak" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > Gdzie wyczytałeś, że Twojemu przedpiszcy chodzi o mbank? I co ma
    > wspólnego mtransfer w tym banku z kartą VE, która ma odblokowane
    > transacje IO/MO/TO ? Może zamiast pisać te bzdury wreszcie coś
    > przeczytasz o kartach? To nie boli. I nie chodzi o to, że czegoś nie
    > wiesz. Chodzi o to, że wypisujesz głupoty nawet nie zadając sobie
    > trudu, żeby COKOLWIEK dowiedzieć się na temat tego o czym piszesz.

    o sorki, może ma na myśli inteligo, fakt. Z kolei TY nie jesteś pomocny
    w czymkolwiek, patrz, tyle twojego pisania w tym całym wątku i to nie
    na temat, a pytanie było proste "czy mozna mieć ekartę gdzieś gratis?"
    Co do czytania: jest tyle banków a jednak znaleźć treść umowy jest
    niezmiernie trudno, można za to znaleźć bez trudu ogólne bardzo
    informacje o kontach.

    Sam chyba masz kłopoty z czytaniem bo nie dałeś odpowiedzi na temat
    tego wątku, poprostu sam nie wiesz a zgrywasz znawcę LOL

    Adam