eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo? › Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
  • Data: 2005-06-01 19:24:43
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
    Od: "August" <@www.augustowski.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:d7l16f$sf0$1@news.onet.pl grupowicz Glenn napisał:

    > Żadnej umowy kredytowej nie ma, bo nie ma mowy o kredycie. Jest umowa
    > konta i umowa o kartę, która ma zapisy że posiadacz karty odpowiada za
    > swoje transakcje. Jak do banku dociera rozliczenie, to konto jest
    > obciążane. Jeżeli nie ma na nim środków to lecisz w debet niedozwolony.

    Ok,

    > Wydaje, acz nie bez opłat. VC Gold debetowa.

    Dzięki, doczytałem sobie.

    " Jednocześnie trzeba pamiętać, że karta Visa Gold mBanku jest kartą
    debetową i nie jest możliwe wydanie większej kwoty niż saldo dostępnych
    środków (posiadacze eKONTA z kredytem mogą, oczywiście, korzystać także z
    kwoty kredytu za pomocą karty płatniczej wydanej do rachunku).
    Jedyną możliwością przekroczenia dostępnych środków są zakupy z użyciem
    ręcznego czytnika kart (imprintera). Zrobiony w ten sposób debet
    oprocentowany jest według stopy dla salda debetowego "

    "warunki wydania - aktywny rachunek eMAX, średnie saldo rachunku - nie
    mniejsze niż 4000 "
    " wydanie karty dla posiadacza - 250 zł "

    Powyższe rozwiewa moje wątpliwości że staż jest potrzebny i że bank nie
    zgodzi się, by był to produkt masowy, a takie wcześniej miałem, jeśliby bez
    zająknięcia godził się na akceptację tych kart w żelazkach.

    --
    S pozdravem,
    August