eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo? › Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
  • Data: 2005-06-01 19:31:13
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powyższe rozwiewa moje wątpliwości że staż jest potrzebny i że bank
    > nie zgodzi się, by był to produkt masowy, a takie wcześniej miałem,
    > jeśliby bez zająknięcia godził się na akceptację tych kart w
    > żelazkach.

    Potrzeba stażu czasem wynika z tego, że banki są nadmiernie ostrożne.
    Niebezpieczeństwo tak naprawdę jest znikome (żelazkowe transakcje w
    większości są autoryzowane telefonicznie). A cena karty w mb raczej wynika z
    jej koloru, a nie wypukłości. Tanią debetówkę wypukłą dostaniesz np. w
    Multi.

    przyszłość/ Woody Allen