  • 1. Data: 2013-04-24 15:40:10
    Temat: Jaka KK po VC Silver BZWBK?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Przepraszam za naprzykrzanie się, pytałem o to parę tygodni temu i
    niestety nikt nie zechciał odpowiedzieć, a mnie się nie pali do czytania
    regulaminów wszystkich ofert, więc pozwalam sobie zapytać ponownie.

    Proszę nie bić :)

    Nie wiem dokładnie czego chcę, więc uprzejmie się zapytywam.
    Podpowiedzcie proszę jaką kartę wziąć, kryteria poniżej.

    Próbowałem wynegocjować jakieś godziwe warunki w zamian za
    nierezygnowanie z ww karty i niestety, warunki nie były dość godziwe.
    Proponowali 3% MB supermarkety i benzyna, ale tylko na pół roku, więc
    rozwiązałem.

    Mam KIS od fajansiarzy, takie bele-co, co traktowałem jako rezerwę i w
    ogóle nie korzystałem, no ale jest.

    Czego bym chciał:
    - Limitu na poziomie kilkanaście kpln
    - Braku w regulaminie zapisów typu "transakcje dokonane z użyciem PIN
    uważa się za wykonane przez właściciela karty"
    - Broń Boże jakichś paypasów/ławów (choć umiem zrobić dziurkę gdzie trzeba).
    - Przyzwoitych możliwości ugrania czegoś na MB, czyli te 50zł/mies
    (autem prawie nie jeżdżę, zakupów w Lidlu robię na ~300zł/mies)
    - Przyzwoitego traktowania reklamacji przez bank, tzn, żebym to nie ja
    musiał udawadniać, że tę wypłatę gotówki w Zimbabwe to nie ja robiłem
    - Uznania zdolności kredytowej np. na podstawie zestawień transakcji z
    dotychczasowej karty albo okazania wyciągu z wybranego rachunku
    bankowego, czy w inny, niekłopotliwy sposób.

    Jeśliby to mogło/miało mieć jakieś znaczenie, to mam konta w mB, BGŻ,
    Mille, EB, ING i niekoniecznie pragnę zakładać następne.

    Dziękuję za wszelkie sugestie i trud włożony w przelanie ich na klawiaturę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2013-04-25 07:41:56
    Temat: Re: Jaka KK po VC Silver BZWBK?
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-24 15:40, Maruda napisał(a):
    > Nie wiem dokładnie czego chcę, więc uprzejmie się zapytywam.
    vs.
    > Czego bym chciał:
    [ciach dokładna lista chęci]

    Nie kłam, to raz, a dwa: IMO nie ma czegoś takiego co byś chciał
    w standardowej ofercie. To należy wynegocjować, IMO z Citkiem może
    się udać, ale nic nie masz u nich. Może idź do Mille poprosić?
    Tylko nie pierwszego lepszego doratcę ;)

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-04-26 07:53:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 15:40:10 +0200, Maruda napisał(a):

> [...]
    > niestety nikt nie zechciał odpowiedzieć, a mnie się nie pali do czytania
    > regulaminów wszystkich ofert, więc pozwalam sobie zapytać ponownie.

    (...)

    Ciężko teraz wyrwać coś ciekawego. Jeżeli MB na wszystko to 1% ma w dawny
    Polbanku MC Tmobile albo VISA Gold (do płatności w walutach obcych lepsza
    VISA). Jeżeli zmienisz sklepy spożywcze to spoglądnij na Mille i ich
    impresja (VISA jest bodajże bez paywave znaczy ja przynajmniej taką
    jeszcze mam). Ja impresję używam w Piotr i Paweł razem z ich kartą
    zniżkową i to jest elegancko działające kombo - w zależności od wysokości
    rachunku mam 3/4/5 % rabatu od PiP i później do tego 5% z Mille. Są
    jeszcze jakieś inne sklepy na liście ale nie używam, więc się nie
    wypowiem.
    Do Mille kartę przeniesiesz łatwo, nie wiem jak do Polbanku tfu znaczy
    Rajfiego. Reklamację rozpatrują IMO na przyzwoitym poziomie. Co do
    zapisów "transakcje dokonane z użyciem PIN uważa się za wykonane przez
    właściciela karty" to musisz sprawdzić sobie sam :D

    --
    xbartx