    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaka KK po VC Silver BZWBK?
    Date: Fri, 26 Apr 2013 05:53:52 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 15:40:10 +0200, Maruda napisał(a):

    > Przepraszam za naprzykrzanie się, pytałem o to parę tygodni temu i
    > niestety nikt nie zechciał odpowiedzieć, a mnie się nie pali do czytania
    > regulaminów wszystkich ofert, więc pozwalam sobie zapytać ponownie.
    >
    > Proszę nie bić :)
    (...)

    Ciężko teraz wyrwać coś ciekawego. Jeżeli MB na wszystko to 1% ma w dawny
    Polbanku MC Tmobile albo VISA Gold (do płatności w walutach obcych lepsza
    VISA). Jeżeli zmienisz sklepy spożywcze to spoglądnij na Mille i ich
    impresja (VISA jest bodajże bez paywave znaczy ja przynajmniej taką
    jeszcze mam). Ja impresję używam w Piotr i Paweł razem z ich kartą
    zniżkową i to jest elegancko działające kombo - w zależności od wysokości
    rachunku mam 3/4/5 % rabatu od PiP i później do tego 5% z Mille. Są
    jeszcze jakieś inne sklepy na liście ale nie używam, więc się nie
    wypowiem.
    Do Mille kartę przeniesiesz łatwo, nie wiem jak do Polbanku tfu znaczy
    Rajfiego. Reklamację rozpatrują IMO na przyzwoitym poziomie. Co do
    zapisów "transakcje dokonane z użyciem PIN uważa się za wykonane przez
    właściciela karty" to musisz sprawdzić sobie sam :D

    --
    xbartx