  • 1. Data: 2013-04-24 15:07:31
    Temat: nowymbank.pl
    Od: a...@g...pl

    Coś tam się rusza...

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 2. Data: 2013-04-24 15:37:00
    Temat: Re: nowymbank.pl
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-04-24 15:07, a...@g...pl pisze:

    > Coś tam się rusza...

    w czerwcu mają ruszyć z kopyta ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-04-24 15:50:43
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    Polecam
    http://www.spidersweb.pl/2013/04/mokazje-pierwszy-el
    ement-nowego-mbanku-juz-dostepny-recenzja-spiders-we
    b.html

  • 4. Data: 2013-04-24 15:51:26
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    Polecam

  • 5. Data: 2013-04-24 15:51:26
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    Polecam

  • 6. Data: 2013-04-24 18:14:07
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-04-24 15:50, maciekmouse pisze:
    > Polecam
    > http://www.spidersweb.pl/2013/04/mokazje-pierwszy-el
    ement-nowego-mbanku-juz-dostepny-recenzja-spiders-we
    b.html

    Dzięki. Przeczytałem. Żenada. Dlaczego żenada? Ano po pierwsze dlatego,
    że wygląda na robienie na siłę tego, co konkurencja (Sync) już dawno
    uczyniła. A po drugie, Facebook już jest passe. I po trzecie, jak to już
    ktoś w komentarzach pod tym artykułem zauważył, mnóstwo przypisów,
    szczególików i "gwiazdek".
    Dla mnie bank ma być bankiem, a nie grą komputerową :-\
    pwz

  • 7. Data: 2013-04-24 20:47:53
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 24 Kwi, 15:50, maciekmouse <m...@g...com> wrote:
    > Polecamhttp://www.spidersweb.pl/2013/04/mokazje-pier
    wszy-element-nowego-mban...

    A teraz przewijamy sobie tekst do końca i czytamy co następuje:
    "Spider's Web jest głównym partnerem akcji zapowiadającej nowy mBank."

  • 8. Data: 2013-04-25 08:25:27
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    Zgadza się. Na portalu mozna zobaczyć w jakim kierunku idzie mBank z nową ofertą.
    Kwestię oceny i przydatności, atrakcyjności pozostawiam bez komentarza.

  • 9. Data: 2013-04-25 08:48:17
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

    > Coś tam się rusza...

    noo... dobrze wiedzieć, że jest on 'reinvented'... w tym samym tonie
    #facepalm...

  • 10. Data: 2013-04-25 08:50:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 24 Apr 2013 18:14:07 +0200, pwz wrote:
> [...]
    > uczyniła. A po drugie, Facebook już jest passe. I po trzecie, jak to już
    > ktoś w komentarzach pod tym artykułem zauważył, mnóstwo przypisów,

    Dzis w Wyborczej piszą, że proces migracji klientow na nowa platforme ma
    byc dobrowolny i rozciagniety w czasie. Ja osobiscie mam nadzieje, ze
    malo ludzi się tam po dobroci przeniesie i wycofaja się z idei ,,obrazki
    zamiast tabel''.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns