    Date: Wed, 24 Apr 2013 15:40:10 +0200
    From: Maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jaka KK po VC Silver BZWBK?

    Przepraszam za naprzykrzanie się, pytałem o to parę tygodni temu i
    niestety nikt nie zechciał odpowiedzieć, a mnie się nie pali do czytania
    regulaminów wszystkich ofert, więc pozwalam sobie zapytać ponownie.

    Proszę nie bić :)

    Nie wiem dokładnie czego chcę, więc uprzejmie się zapytywam.
    Podpowiedzcie proszę jaką kartę wziąć, kryteria poniżej.

    Próbowałem wynegocjować jakieś godziwe warunki w zamian za
    nierezygnowanie z ww karty i niestety, warunki nie były dość godziwe.
    Proponowali 3% MB supermarkety i benzyna, ale tylko na pół roku, więc
    rozwiązałem.

    Mam KIS od fajansiarzy, takie bele-co, co traktowałem jako rezerwę i w
    ogóle nie korzystałem, no ale jest.

    Czego bym chciał:
    - Limitu na poziomie kilkanaście kpln
    - Braku w regulaminie zapisów typu "transakcje dokonane z użyciem PIN
    uważa się za wykonane przez właściciela karty"
    - Broń Boże jakichś paypasów/ławów (choć umiem zrobić dziurkę gdzie trzeba).
    - Przyzwoitych możliwości ugrania czegoś na MB, czyli te 50zł/mies
    (autem prawie nie jeżdżę, zakupów w Lidlu robię na ~300zł/mies)
    - Przyzwoitego traktowania reklamacji przez bank, tzn, żebym to nie ja
    musiał udawadniać, że tę wypłatę gotówki w Zimbabwe to nie ja robiłem
    - Uznania zdolności kredytowej np. na podstawie zestawień transakcji z
    dotychczasowej karty albo okazania wyciągu z wybranego rachunku
    bankowego, czy w inny, niekłopotliwy sposób.

    Jeśliby to mogło/miało mieć jakieś znaczenie, to mam konta w mB, BGŻ,
    Mille, EB, ING i niekoniecznie pragnę zakładać następne.

    Dziękuję za wszelkie sugestie i trud włożony w przelanie ich na klawiaturę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.