  • 11. Data: 2012-01-08 20:29:33
    Temat: Re: Jak wygenerować 100zł obrotu kartą
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-08 19:05, Emil pisze:

    > No właśnie mi chodzi o sytuacje w której nie ma potrzeby kupna czegoś
    > co miesiąc w Polsce za 100zł kartą.
    >
    > Chyba że są jakieś możliwości "łatwego" kupna i momentalnej sprzedaży
    > czegoś, nie ponosząc przy tym żadnych znaczących kosztów.
    >
    > Myślałem o czymś BlueCash-o-podobnym, z tym że nie używającym systemu
    > przelewowego tylko ściągającym bezpośrednio z karty. 1zł to koszt do
    > przyjęcia.
    >

    > Ale po braku ciekawych odpowiedzi widzę że nie ma za bardzo ciekawych
    > możliwości?

    Na chuj ci zlota karta jak nie stac cie nawet na chleb i mleko
    ?Poszpanowac na dyskotece to mozesz fryzurom na cukier np..

  • 12. Data: 2012-01-08 22:30:39
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Na chuj ci zlota karta jak nie stac cie nawet na chleb i mleko
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ?Poszpanowac na dyskotece to mozesz fryzurom na cukier np..

    Moze to wlasnie wabik na chuj ? LOL

  • 13. Data: 2012-01-08 23:52:56
    Temat: Odp: Jak wygenerować .. ch..a Zenka.
    Od: "Julikon" <k...@f...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Na chuj ci zlota karta jak nie stac cie nawet na chleb i mleko

    Po to aby ch.j Zenek mógł się zapytać.

  • 14. Data: 2012-01-09 01:45:37
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Emil" <e...@g...com> wrote in message
    x.googlegroups.com...

    > No właśnie mi chodzi o sytuacje w której nie ma potrzeby kupna czegoś
    > co miesiąc w Polsce za 100zł kartą.

    > Ale po braku ciekawych odpowiedzi widzę że nie ma za bardzo ciekawych
    > możliwości?

    Oddaj jak mozezz to badziewie. Poczekaj za kilka miesiecy lub moze lat beda
    karty kredytowe bez prowizji tak jak to jest za granica. Nie rozumiem ludzi
    ktorzy biora karte kredytowa i jeszcze placa prowizje... To uz ja ci moge
    taka wydac:)) ze znacznie tansza prowizja:)

  • 15. Data: 2012-01-09 17:19:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 07 Jan 2012 17:51:59 -0800, Emil napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jaki jest najtańszy sposób żeby wygenerować 100zł obrotu bezgotówkowego
    > kartą płatniczą przebywając za granicą?

    Jeżeli będziesz dłuższy okres poza granicami kraju i karty nie będziesz
    używać to ją po prostu zastrzeż - jak wrócisz, to weźmiesz nową.

    Xenocide

  • 16. Data: 2012-01-20 03:47:22
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jan 8, 2:51 am, Emil <e...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jaki jest najtańszy sposób żeby wygenerować 100zł obrotu
    > bezgotówkowego kartą płatniczą przebywając za granicą?

    Konto na http://zakra.pl/
    Wpłata na swoje subkonto kartą - koszt 2% czyli 2 PLN.
    Wypłata na konto bankowe gratis.

    Taniej raczej nie znajdziesz.

  • 17. Data: 2012-01-21 22:28:54
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

  • 18. Data: 2012-01-23 01:59:53
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jan 21, 11:28 pm, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:
    > Myślałem o czymś BlueCash-o-podobnym, z tym że nie używającym systemu
    > przelewowego tylko ściągającym bezpośrednio z karty. 1zł to koszt do
    > przyjęcia.

    A 2 zł nie?
    Podałem wyżej sposób z kosztem 2 zł, mniej (na stałe) nie będzie bo by
    operator takiej usługi na tym tracił.
    Nawet Jak coś znajdziesz to długo nie podziała bo to będzie tylko
    promocja, bo wiecznie nie można jechać na stratach.