  • 1. Data: 2012-01-06 12:40:19
    Temat: Płacę z ING - nie działa :(
    Od: Marcin <p...@c...net>

    przy próbie płatności internetowej z "Płacę z ING" dostaję za każdym
    razem komunikat "Błędnie wypełniono acct ".
    czy to tylko u mnie czy w ogóle przestało to działać?

    Marcin

  • 2. Data: 2012-01-06 22:03:09
    Temat: Re: Płacę z ING - nie działa :(
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-06 13:40, Marcin pisze:
    > przy próbie płatności internetowej z "Płacę z ING" dostaję za każdym
    > razem komunikat "Błędnie wypełniono acct ".
    > czy to tylko u mnie czy w ogóle przestało to działać?

    Mnie zaś Alior odrzucił przelew z Allegro- Płacę z Aliorem. "Wisi" w
    odrzuconych i ni diabła nie mogę go usunąć. Nawet wysłałam wiadomość do
    Aliora z prośbą o usunięcie tego przelewu i cisza.

    --
    animka