  • 1. Data: 2012-01-06 17:26:34
    Temat: Nowa TOiP Citi :-(
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    Czolem,

    Citi przeslalo nowa TOiP - obowiazuje od 1 lutego :-( W duzym skrocie, z
    rzeczy ktore mnie bola:
    - obnizone oprocentowanie rachunkow oszczednosciowych
    - podwojenie sredniego salda zwalniajacego z oplaty prowadzenia konta (z
    1k na 2k)
    - podwojenie oplaty za karte (z 3 na 6 pln).

    Przyznam szczerze ze do tej pory wszystko mi pasowalo w tym banku, ale
    teraz staje sie po prostu za drogi. W zwiazku z tym 2 pytania:

    1. Czy da sie tam negocjowac jakos powyzsze stawki (np. jesli przyjde z
    papierami do zamkniecia konta to wlacza sie jakis "dzial utrzymania
    klienta"?) - nie ukrywam ze konto od 2M i obroty na razie mizerne.

    2. Jesli nie Citi to co? Rzeczy ktore sa dla mnie wazne:
    - rachunek firmowy w PLN/EUR/oszczednosciowy
    - dostep przez internet i karta dla osoby na ktora jest zarejestrowana
    dzg oraz dla drugiej osoby
    - minimalne koszty prowadzenia (tak max 6-7 zl jest akceptowalne)
    - darmowe przelewy przez internet (w tym do ZUS)
    - sensowny dostep przez internet
    - mozliwosc osobnej/przepinanej karty do r-ku w EUR (to jest bardzo
    wygodne ale nie konieczne w mojej sytuacji, wymog drugorzedny).

    Z urzedu zdyskwalifikowany jest Polbank.
    Dzieki,
    Kwik

  • 2. Data: 2012-01-06 18:34:27
    Temat: Re: Nowa TOiP Citi :-(
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Jan 2012 18:26:34 +0100, Kwik napisał(a):

    > 1. Czy da sie tam negocjowac jakos powyzsze stawki (np. jesli przyjde z
    > papierami do zamkniecia konta to wlacza sie jakis "dzial utrzymania
    > klienta"?) - nie ukrywam ze konto od 2M i obroty na razie mizerne.

    Ciężko powiedzieć, ale jak może będzie pierwsza fala odpływowa to będą
    chcieli klientów zatrzymać i się na coś załapiesz.

> [...]
    > - mozliwosc osobnej/przepinanej karty do r-ku w EUR (to jest bardzo
    > wygodne ale nie konieczne w mojej sytuacji, wymog drugorzedny).

    Jak zwykle w takich przypadkach - archiwum grupy stoi przed Tobą otworem.
    IMO popatrz na ofertę Aliora albo Ideabank - z tego co kojarzę te dwa
    banki najczęściej się chyba przewijają jeżeli chodzi o konta firmowe.

    Xenocide

  • 3. Data: 2012-01-06 21:30:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak zwykle w takich przypadkach - archiwum grupy stoi przed Tobą otworem.
    > IMO popatrz na ofertę Aliora albo Ideabank - z tego co kojarzę te dwa
    > banki najczęściej się chyba przewijają jeżeli chodzi o konta firmowe.

    w IB jest b.fajne konto, ale nie założysz tam konta w EUR lub innej
    walucie, wszystkie operacje (przelewy) gratis

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-01-07 09:54:25
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Sty, 18:26, Kwik <k...@i...pl> wrote:

    > Z urzedu zdyskwalifikowany jest Polbank.

    tam i tak popsuli ofertę...

  • 5. Data: 2012-01-07 10:09:31
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Citi przeslalo nowa TOiP - obowiazuje od 1 lutego :-( W duzym skrocie, z
    > rzeczy ktore mnie bola:

    zalozylem tam rachunek kilka miesiecy temu i dalem sobie jeden rok na testy
    funkcjonalnosc mi odpowiada, obsluga rowniez
    pod koniec grudnia zaliczyli serie bledow zwiazanych z prowizjami, saldami
    itp., ale szybko to poprawili
    mialem nadzieje, ze w koncu uczynie ten rachunek glownym, ale skoro
    podwyzszaja o 100% oplate za karte i podnosza o 100% srednie saldo
    zwalniajace z oplaty, to znaczy, ze chcieli wylacznie nalapac klientow i
    potem kosic prowizje
    problem nie lezy w wysokosci oplat, zdecydowalbym sie na ten rachunek, gdyby
    od poczatku takie byly
    ale nie podoba mi sie sposob postepowania: najpierw skusimy
    przedsiebiorstwo, a jak juz klienci zostana powiadomieni o zmianie rachunku,
    to podniesiemy oplaty
    no coz, mogli zarobic znacznie wiecej na innych rzeczach, ale skoro
    polaszczyli sie na 3 zlote, to baj baj

  • 6. Data: 2012-01-07 14:18:00
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Kwik" ...

    Zgaduje, ze ...

    > - podwojenie sredniego salda zwalniajacego z oplaty prowadzenia konta (z
    > 1k na 2k)

    nie "srednie saldo", a "sumaryczne miesieczne wplaty na konto"

    > - podwojenie oplaty za karte (z 3 na 6 pln).

    ale zwolnienie z ww. oplat juz po wydaniu 100zl (miesiecznie) karta

    --
    T.F.

  • 7. Data: 2012-01-07 15:10:19
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Zgaduje, ze ...

    zle zgadujesz

  • 8. Data: 2012-01-07 17:42:51
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kwik pisze:

    > Citi przeslalo nowa TOiP - obowiazuje od 1 lutego :-(

    Jest gdzieś pdf?

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2012-01-07 18:14:06
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    W dniu 2012-01-07 15:18, T.F. pisze:

    > Zgaduje, ze ...

    Ale masz na to jakies potwierdzenie, czy po prostu chciales zablysnac?
    Kwik

  • 10. Data: 2012-01-07 18:26:40
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    > Jest gdzieś pdf?

    Nie znalazlem, na stronie wisi jeszcze stara tabela (aktualna na 1
    stycznia 2011).

    Z tego co widze, to zmiany sa w pkt:
    1. zwolnienie oplaty za pakiet "jeżeli wartość średniego miesięcznego
    salda na rachunkach oraz lokatach będzie większa lub równa 1000 PLN" na
    2000 zl.

    2.2 wprowadzenie oplaty za r-k pomocniczy 5pln

    3.1-3.2 wprowadzenie oplat za przelewy wewn. w oddziale i na citiphone
    (6 pln)

    4.1.2 i 4.2.2 podniesienie oplaty za przelew zewn. i do ZUS przez
    citiphone (z 3 na 6 pln)

    6.3 wprowadzenie oplaty za wplyw eksportowy na r-k klienta (5 zl)

    10.3 podwojenie oplaty miesiecznej za karte debetowa (z 3 do 6zl)

    10.8 wprowadzenie dziennego limitu wplat w bankomacie na jedna karte
    debetowa (30000 zl)

    11.1-11.2 podniesienie oplaty za CitiAlerts (z 5/9 na 6/10zl)

    15.2 podniesienie oplaty za wyciag w formie papierowej z 10 na 50 zl

    15.5 Opłata za powtórny/historyczny wyciąg z rachunku z datą do 3
    miesięcy wstecz - podniesienie z 8 na 20

    Kwik