  • 1. Data: 2012-01-06 13:14:46
    Temat: Deutsche Bank modem
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Otrzymał może już ktoś ten modem w promocji urodzinowej ?

    Bo ja ciągle otrzymuję e-maile że już niedługo mi go wyślą.
    (Mail wysłany powtórnie w związku z zaistniałymi problemami technicznymi)

    Damian

  • 2. Data: 2012-01-06 13:17:19
    Temat: Re: Deutsche Bank modem
    Od: "szteffi" <S...@w...pl>

    >Bo ja ciągle otrzymuję e-maile że już niedługo mi go wyślą.

    ja przez pomylke dostalem dwa...
    Moze jeden to twój?

  • 3. Data: 2012-01-06 16:02:24
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Ciagle?
    Ja otrzymalem "tylko" dwa (takie same) maile -
    - w drugim (wyslanym 13 dni po pierwszym) dodali:
    "mail wyslany powtornie w zwiazki z zaistnialymi problemami technicznymi".
    :)

    > ja przez pomylke dostalem dwa...

    Przez pomylke to oni predzej nic nie wysla :P

  • 4. Data: 2012-01-26 01:15:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 14:14:46 +0100, Damian News napisał(a):
    > Otrzymał może już ktoś ten modem w promocji urodzinowej ?
    > Bo ja ciągle otrzymuję e-maile że już niedługo mi go wyślą.
    > (Mail wysłany powtórnie w związku z zaistniałymi problemami technicznymi)

    Do mnie przedwczoraj dotarł - jeszcze nie testowałem, ale model jest ten co
    miał być (z możiwością podłączenia anteny) :)
    A maile że dadzą też dostałem dwa razy.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944