  • 1. Data: 2012-01-08 01:51:59
    Temat: Jak wygenerować 100zł obrotu kartą
    Od: Emil <e...@g...com>

    Witam,

    Jaki jest najtańszy sposób żeby wygenerować 100zł obrotu
    bezgotówkowego kartą płatniczą przebywając za granicą?

    Konkretnie chodzi mi o jakiś sposób który będzie tańszy od prowizji
    banu za nie używanie karty.

    Z góry dziękuje za odpowiedzi!

  • 2. Data: 2012-01-08 05:08:01
    Temat: Re: Jak wygenerować 100zł obrotu kartą
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Jaki jest najtańszy sposób żeby wygenerować 100zł obrotu
    > bezgotówkowego kartą płatniczą przebywając za granicą?

    Kupić coś za 22,23 euro

  • 3. Data: 2012-01-08 11:08:58
    Od: Emil <e...@g...com>

    On 8 Sty, 06:08, "Marcepan" <b...@t...maila> wrote:

    > Kupić coś za 22,23 euro

    To kosztuje ok. 4 zł (strata wynikająca ze spread'u banku). Liczyłem
    na coś tańszego...

  • 4. Data: 2012-01-08 12:24:05
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 8 Sty, 12:08, Emil <e...@g...com> wrote:

    > To kosztuje ok. 4 zł (strata wynikająca ze spread'u banku). Liczyłem
    > na coś tańszego...

    Kupic cos w Polsce(przez net?) co przyda się nam lub komus innemu?

  • 5. Data: 2012-01-08 14:04:26
    Od: "kubas1970" <k...@h...com>

    >Kupic cos w Polsce(przez net?) co przyda się nam lub komus innemu?

    doładowanie komurki karzdemu sie przyda

    ..

  • 6. Data: 2012-01-08 14:53:31
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-08 15:04, kubas1970 pisze:

    > doładowanie komurki karzdemu sie przyda
    >
    > ..

    Stokrotka?

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 7. Data: 2012-01-08 15:04:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    sqlwiel wrote:

    > Stokrotka?

    Chyba raczej kolina.
    A swoją drogą nie ma już dziś takich
    trolli klasyków jak niezapomniany ekspert.

  • 8. Data: 2012-01-08 15:13:14
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-08 16:04, cef pisze:

    > Chyba raczej kolina.
    > A swoją drogą nie ma już dziś takich
    > trolli klasyków jak niezapomniany ekspert.
    ...ta... Dariusz (czy Mariusz? - nie chciałbym naruszyć dobrego imienia
    jego brata, porządnego człowieka) Sławiec z Sosnowca, twórca www i
    iluminator... :)

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 9. Data: 2012-01-08 18:05:03
    Od: Emil <e...@g...com>

    On 8 Sty, 13:24, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
    > Kupic cos w Polsce(przez net?) co przyda się nam lub komus innemu?

    No właśnie mi chodzi o sytuacje w której nie ma potrzeby kupna czegoś
    co miesiąc w Polsce za 100zł kartą.

    Chyba że są jakieś możliwości "łatwego" kupna i momentalnej sprzedaży
    czegoś, nie ponosząc przy tym żadnych znaczących kosztów.

    Myślałem o czymś BlueCash-o-podobnym, z tym że nie używającym systemu
    przelewowego tylko ściągającym bezpośrednio z karty. 1zł to koszt do
    przyjęcia.

    Ale po braku ciekawych odpowiedzi widzę że nie ma za bardzo ciekawych
    możliwości?

  • 10. Data: 2012-01-08 18:31:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Emil wrote:

    > Ale po braku ciekawych odpowiedzi widzę że nie ma za bardzo ciekawych
    > możliwości?

    Chyba wybrałeś ofertę przekraczającą Twoje możliwości.