  • 11. Data: 2004-05-08 12:58:44
    Temat: Re: Jak ustalić dane złodzieja po numerze konta w banku??
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    GieTeGie napisał(a):

    > No to teraz uważaj - bo z tego BUK można skorzystać tylko raz.

    Bzdury piszesz

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 12. Data: 2004-05-08 13:18:54
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Bzdury piszesz

    No...dwa razy. Wielka mi różnica.

    http://www.allegro.pl/help_item.php?zoom=N&item=127

    "Jakie warunki muszą być spełnione, by skorzystać z Ubezpieczenia?
    <ciach>

    Kupującemu co najwyżej raz przyznano środki z Ubezpieczenia"

    Jak ktoś dużo kupuje na allegro to możliwość skorzystania z tego
    ubezpieczenia max 2 razy wydaje się być trochę mało...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 13. Data: 2004-05-08 13:21:54
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 8-5-2004 o 08:33:02, *Markus Sprungk* napisal(a):

    > Śmiech? Chyba nie rozumiem. Allegro zwraca kasę do 300 złotych poprzez BUK.
    > Wypełniasz formularz, podajesz numer Księgi Wydarzeń, pod którym Twoje
    > zgłoszenie zostało zarejestrowane w jednostce Policji i to wszystko. Szybko
    > i prosto.

    Pod warunkiem, że są spełnione *wszystkie* pozostałe warunki, a tych
    trochę jest.

    > Osobiście korzystałem z takiego ubezpieczenia ostatnio i bardzo
    > mi się to podobało.

    Też niestety korzystałem. Na szczęście z pozytywnym skutkiem.

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 14. Data: 2004-05-08 13:50:37
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Kupującemu co najwyżej raz przyznano środki z Ubezpieczenia"

    To nie bardzo rozumiem o co tu chodzi. Skoro użyto słowa "najwyżej" to
    wynika z tego dobitnie, że cały ten opis jest bez sensu. Bo jeśli przyznano
    "najwyżej raz" to wynika z tego, że nie może mieć drugi raz. To skoro jest
    to informacja o ubezpieczeniu następnym to nie może to być warunek. Jakieś
    błędne koło.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 15. Data: 2004-05-08 13:52:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    m@rkop napisał(a):

    > Pod warunkiem, że są spełnione *wszystkie* pozostałe warunki, a tych
    > trochę jest.

    Bez problemu można je wszystkie spełnić. Vide wyżej wymieniony :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 16. Data: 2004-05-08 16:14:23
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    7 May 2004 23:48:35 +0200, na pl.biznes.banki,
    c...@p...onet.pl w wiadomości
    <news:7b5f.000003a1.409c0432@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > Organy ścigania po miesiącu umozyły niestety sprawę, chociaz dysponowałem
    > potwierdzeniem wpłaty w tytule ładnie napisanym za co wpłata z numer aukcji,
    > @mailami itd.

    Prokuratura po miesiącu zawsze umarza dochodzenie - to u nich taki
    automat. Musisz teraz szybko napisać odwołanie i dopiero po otrzymaniu
    rozsądnie uzasadnionego odwołania Policja zacznie cokolwiek robić.
    Musisz się jednak śpieszyć z tym odwołaniem, bo masz na to tylko 7 dni
    od momentu otrzymania powiadomienia o umorzeniu dochodzenia. Jeśli
    spóźnisz się chociaż jeden dzień, to nawet gdybyś im oszusta doprowadził
    w kajdankach, to Twoje odwołanie zostanie oddalone ze względu na
    niedotrzymanie terminu.
    Żeby Twoje odwołanie odniosło skutek, musisz w nim wykazać całą
    niekompetencję, niewiedzę i lenistwo osób prowadzących dotychczas
    dochodzenie - tylko w ten sposób możesz doprowadzić swoją sprawę do
    pomyślnego zakończenia.
    Na początek udaj się do Prokuratury i zażądaj udostępnienia akt sprawy -
    masz do tego pełne prawo! Z akt wynotuj sobie, jakie czynności Policja
    wykonała, a czego nie zrobiła. W tym wypadku - jak przypuszczam -
    Policja nawet nie ustaliła kto jest posiadaczem rachunku na który
    wykonałeś przelew, a to oznacza, że w praktyce Policja nie zrobiła NIC
    dla znalezienia sprawcy.
    Gdy już będziesz wiedział, czego Policja nie zrobiła, lub co zrobiła
    niewłaściwie, siadasz do komputera i piszesz "Satyrę na leniwych
    chłopów" ;)
    Odwołanie kierujesz do jednostki nadrzędnej (czyli zapewne do
    Prokuratury Okręgowej), za pośrednictwem tej jednostki, która wydała
    decyzję o umorzeniu (Prokuratury Rejonowej).
    Życzę Ci powodzenia, nie odpuszczaj!

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 17. Data: 2004-05-08 20:43:26
    Od: "adrian" <t...@g...pl>

    Na Allegro jest dosyć sprawnie działająca pomoc, można tam wysłać majla ze
    zgłoszeniem problemu. Odpowiedź jest szybka i kompetentna.
    W pierwszej kolejności skontaktuj się z Allegro, w drugiej kolejności jest
    zgłoszenie oszustwa na policję i w trzeciej do sądu.
    Po kontakcie z Allegro będziesz wiedział co robić.
    pozdrawiam
    adrian
    ps. ja kupiłem swojego czasu na allegro odtwarzacz mp3 za 350zł za
    zaliczeniem pocztowym. po odebraniu paczki na poczcie w domu otworzyłem puste
    pudełko. po wyjasnieniu sprawy u nadawcy okazało się, że paczka została
    okradziona na poczcie. Dostałem sto parę złotych odszkodowania z poczty i
    tyle.
    Wniosek z tego jest taki, że należy uważać być bardzo ostrożnym, wybierać
    kuriera a nie pocztę, kupować osobiście a nie po wpłacie na konto itd...

  • 18. Data: 2004-05-09 06:06:49
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    Użytkownik "adrian" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wniosek z tego jest taki, że należy uważać być bardzo ostrożnym, wybierać
    > kuriera a nie pocztę, kupować osobiście a nie po wpłacie na konto itd...

    Albo wysylac paczki z podana wartoscia....wtedy dostalbys zwrot calej kasy.
    MZ Poczta Polska ostatnio bardzo sie poprawila z jakoscia wykonywania swoich
    uslug. Paczki dochodza nawet szybciej niz kurierem i DUZO taniej ;)

    Pozdrawiam
    bartek

  • 19. Data: 2004-05-09 12:24:29
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > MZ Poczta Polska ostatnio bardzo sie poprawila z jakoscia wykonywania
    swoich
    > uslug. Paczki dochodza nawet szybciej niz kurierem i DUZO taniej ;)

    moim zdaniem jest CORAZ GORZEJ, zwłaszcza źle się dzieje z przesyłkami ode
    mnie (poznań) - warszawa. niemal wszyscy otrzymujący moje przesyłki
    listowe piszą, że były one otwierane! zawartość ich widać jednak nie
    przydaje się do niczego złodziejowi/ciekawskiemu, bo wszystkie dochodzą
    kompletne ne miejsce. irytuje jednak bezsilność i naruszanie tajemnicy
    korespondencji przez urząd, który winien tego strzec.
    reklamacje już kilkukrotne w okręgowej dyrekcji poczty w poznaniu spełzły
    na niczym.

    znam osoby, które na listach, na odwrocie koperty smarują na czerwono
    grubymi literami "złodzieju nie otwieraj, przesyłka monitorowana" -
    czasem, ale i tak nie zawsze odnosi skutek.
    na takich złodziei i grzebaczy w cudzych listach przydałoby się wąglika
    tam włożyć

    zbyszko janke

  • 20. Data: 2004-05-09 12:29:48
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c7l7tq$jrr$...@n...onet.pl,
    janke <j...@p...onet.pl>:

    > moim zdaniem jest CORAZ GORZEJ, zwłaszcza źle się dzieje z
    > przesyłkami ode mnie (poznań) - warszawa. niemal wszyscy otrzymujący
    > moje przesyłki listowe piszą, że były one otwierane!

    Moze to cos z naszym rejonem - bo to pewnie jedna ekipa wybiera. Wyslalem
    listem niedawno T-shirt do Katowic - zaginal... Taki za 7 zl.

    --
    Robert